سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: به دنبال جذب بازيكن خارجي درجه يك در تيم هستيم.

رسول خطيبي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اگر مي خواستيم هر بازيكن خارجي را كه در تمرينات حاضر مي شود جذب تيم كنيم تاكنون تمام جاهاي خالي تيم را پركرده بوديم. بازيكناني را جذب خواهيم كرد كه حداقل همپا و همسطح بازيكنان داخلي باشند.
وي گفت: يك بازيكن اوكرايني در تمرينات روزهاي اخير حاضر شده و كادر فني در حال تست و سنجش توانايي هاي وي است و در صورت جلب نظر كادر فني، جذب تيم مي شود.
خطيبي افزود: اين بازيكن هم پست مهدي قريشي بوده و با توجه به مصدوميت قريشي و دوري شش ماهه وي از ميادين، نياز داريم تا جاي خالي وي را با جذب يك بازيكن خوب و موثر پر كنيم.
وي خاطرنشان كرد: يك بازيكن ملي پوش كامروني نيز ظرف روزهاي آتي به تمرينات تيم اضافه مي شود كه اميدوارم بازيكني باشد كه ما مي خواهيم.
خطيبي در مورد ديدار اين هفته تيمش مقابل پرسپوليس افزود: بازي با اين تيم، هيچ فرقي با ديگر تيم ها ندارد. ما همانند بازي هاي گذشته با تركيبي هجومي و براي گرفتن سه امتياز وارد زمين مي شويم.
وي گفت: گسترش فولاد در مصاف با تيم هاي بزرگ نشان داده كه توانايي مقابله با آنها را دارد و پرسپوليس نيز از اين امر مستثني نخواهد بود.
گسترش فولاد تبريز هم اكنون با ۱۰ امتياز از هشت بازي در رده نهم جا گرفته و در هفته نهم ميهمان پرسپوليس تهران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)