سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران این تیم اعلام کرد ۳۵۰ هزار یورو از پول برانکو آماده شده اما این باشگاه می خواهد کل طلب سرمربی سابق خود را یکجا پرداخت کند.

حدود ۳۰ هوادار پرسپولیس امروز با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه پیگیر پرونده برانکو ایوانکوویچ، پرداخت مطالبات سرمربی اسبق این باشگاه و مشکلات شجاع خلیل زاده شدند.

این هواداران بدون سر دادن شعار مقابل ساختمان پرسپولیس دقایقی با امیر علی حسینی، معاون بین الملل باشگاه و مسئول حراست این باشگاه انجام دادند و در ادامه مهدی رسول پناه از این هواداران دعوت کرد با حضور در ساختمان توضیحات وی را درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو بشنوند.

مهدی رسول پناه در جمع هواداران پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: ما ۵۵ میلیارد از شرکت کارگزار آتیه پرداز طلب داریم. با توجه به درآمدهایی که کسب کردیم گفتیم این پول را به ما بدهد و بعد پس بدهیم. از جای دیگر هم می خواهیم پول تهیه کنیم.

پولی که امروز تهیه کردیم و ۳۵۰ هزار یورو آماده شده کار خدا بود که این پول تهیه شد و اصلا انتظار نداشتم که این پول زنده شود. این پول را پرداخت نمی کنیم و منتظر هستیم کل طلب وی را یکجا بدهیم زیرا الان پرداخت این ۳۵۰ هزار یورو فایده ای ندارد. اصلا هم فکر نمی کردم این پول که برای انتقالش به حساب این مربی محدودیت داریم، پرداخت شود.

وی در پاسخ به اینکه با دادن پول حسن نیت ثابت می شود افزود:ما به خاطر اینکه حسن نیت‌مان را نشان دهیم، دو نامه به فیفا و AFC زدیم. حتی برای AFC هم نامه زدیم تا حسن نیت‌مان را نشان دهیم. ما الان هم یک درخواست به AFC فرستادیم و اگر آنها درخواست ما را رد کنند، ما پس‌فردا (دوشنبه) همین ۳۵۰ هزار یورو را به حساب برانکو واریز خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)