مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: اعتراضی به برگزاری زمان بازی با پرسپولیس نداشته و نداریم.

مسعود رضائیان  در مورد اعتراض باشگاه ملوان به زمان برگزاری بازی با ملوان و اینکه مدیر رسانه‌ای ملوان گفته ما قربانی دربی شده‌ایم، گفت: اصلا چنین مساله‌ای صحت ندارد. ما هیچ اعتراضی به باشگاه پرسپولیس نداشته‌ایم و نداریم. همه باشگاه و اهالی انزلی آماده برگزاری این مسابقه هستند.

وی ادامه داد: فقط درخواست کرده‌ایم که زمان دیدار ما با فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم به جای روز چهارشنبه در روز جمعه برگزار شود که باشگاه فولاد با این درخواست مخالفت کرد و می‌گفت همزمانی بازی با دربی پایتخت باعث خواهد شد که تماشاگران برای این بازی به ورزشگاه نیایند. بنابراین از سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم که این مسابقه به روز شنبه موکول شود.

رضائیان در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: برای این بازی آماده‌ایم و تلاش می‌کنیم که بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام بدهیم. چند بازیکن مصدوم داریم که هنوز وضعیت حضور آنها در دیدار با پرسپولیس به طور دقیق مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اختصاص پاداش برای بازیکنان ملوان در دیدار با پرسپولیس گفت: بازیکنان ما از نظر روحی و روانی کاملا آماده‌اند. با این حال برای هر بازیکن به هیات مدیره پیشنهاد 5 میلیون تومانی را ارایه خواهیم داد تا در صورت تصویب این رقم را به بازیکنان برای پیروزی مقابل پرسپولیس اهدا کنیم.

رضائیان در مورد اینکه ملوان چقدر احتمال بقا در لیگ برتر را دارد گفت: 99/99 درصد ملوان در لیگ برتر می‌ماند می‌دانید که هیچ احتمالی 100 درصد نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)