پرسپولیس نیوز : مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن می‌گوید که با این تیم قراردادی ندارد و بازیکن آزاد است.

رامین رضائیان در خصوص اینکه گفته می‌شود با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارد و بدون اجازه این باشگاه نمی‌تواند به تیم دیگری برود، اظهار داشت: خلاف صحبت آقایان اول فصل توافق کردم که قراردادم یک ساله باشد و به این شرط در راه‌آهن ماندم که فقط برای این فصل در این تیم حضور داشته باشم. حتی مبلغ زیادی از قراردادم کسر شد که این موضوع را عملی کنم.

وی افزود: ابتدای فصل قبل تمدید قرارداد یک ساله من با راه‌آهن حتی رسانه‌ای هم شد و اکنون قرارداد من با این باشگاه به اتمام رسیده است. هفته پیش به فدراسیون فوتبال رفتم و برگه‌ای را گرفتم که نشان می‌دهد بازیکن آزاد هستم و این مسئله قابل توجه کسانی است که می‌گویند رضائیان بازیکن راه‌آهن است و نمی‌تواند پیراهن تیم دیگری را بپوشد.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن درباره اینکه گفته می‌شود از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد دارد و در نهایت به کدام پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد، گفت: یکی دو روز است که تمرینات اختصاصی‌ام را انجام می‌دهم و تمرکزم روی آمادگی‌ام است. مدیر برنامه‌هایم در حال پیگیری پیشنهادهاست و فکر می‌کنم تا اوایل هفته آینده تکلیف تیم آینده‌ام مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)