پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما با یک تیم جوان شده وارد رقابت های لیگ شدیم و روز به روز مطمئنا بهتر خواهیم شد و مطمئنا در روزهای آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

رامین رضائیان  در خصوص بازی دیروز این تیم در مقابل پدیده اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. تمام بازیکنان با انگیزه ظاهر شده بودند. ما توانستیم در اردوی ترکیه بازی های دوستانه خوبی انجام دهیم و همین بازی ها به ما کمک کرد در این بازی روی برنامه و دستورات تاکتیکی ظاهر شویم.

وی ادامه داد: همانطوری که از ابتدای امر همه دیدند تمامی بازیکنان از ابتدا، کار را هجومی و با برنامه شروع کردند اما متاسفانه دیروز روز ما نبود. به همین دلیل نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. اگر در نیمه اول ضربه سر میلاد کمندانی تبدیل به گل می شد مطمئنا نتیجه چیزی که حالا رقم خورده، نبود و می توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته این طبیعی است که ما در بازی اول از حریف خود شناخت نداشتیم و بدن ها کمی ناآماده است اما مطمئنا از هفته آینده روند پیروزی های خود را آغاز خواهیم کرد و به بردهای پیاپی دست پیدا می کنیم. البته این را باید بگویم امسال کار برای تمام تیم ها مشکل خواهد بود و هر بازی برای خودش حکم فینال را دارد.

وی در خصوص قضاوت داور تصریح کرد: فکر می کنم داور می توانست روی چند صحنه کمی با تامل سوت بزند و فکر می کنم حداقل یک پنالتی در این بازی برای ما دیده نشد. البته اگر یک روز روی شانس نباشیم همه چیز علیه ما می شود.

رضائیان در پایان اظهار داشت: ما با یک تیم جوان شده وارد رقابت های لیگ شدیم و روز به روز مطمئنا بهتر خواهیم شد و مطمئنا در روزهای آینده این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)