خبرگزاری پرسپولیس : رئیس فدراسیون وزنه‌‌برداری گفت: قانون می‌گوید که بهداد سلیمی نمی‌تواند به تنهایی در لیگ برتر شرکت کند.

 

حسین رضازاده در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: از رویانیان تشکر می‌‌کنم که پس از جلساتی که داشتیم و درخواست‌هایی که از وی شد، باعث شد تا پرسپولیس برای تیمداری در لیگ برتر وزنه‌برداری ترغیب شده و از سال 92 به طور رسمی وارد لیگ برتر شود.

وی ادامه داد: برای سال آینده به دنبال چند تیم قوی و قدرتمند برای لیگ برتر هستیم و امیدوارم از لیگ برتر آینده بتوانیم با حضور تیم‌هایی مانند پرسپولیس و چند تیم دیگر و یک برنامه‌ریزی خوب، لیگی قوی را شاهد باشیم. در همین راستا برای سال آینده با باشگاه استقلال نیز برای حضور در لیگ وزنه برداری مذاکره خواهیم کرد.

رضازاده با بیان اینکه سلیمی در حالی به پرسپولیس پیوست که تیم نداشت، تصریح کرد: یک تیم برای حضور در لیگ برتر باید حداقل 6 وزنه‌بردار داشته باشد، اما چون پرسپولیسی‌ها برای حضور در لیگ امسال از این شرایط برخوردار نیستند، با رویانیان صحبت کرده تا با تشکیل تیمی قوی و استخدام مربی مطرح و خوب، برای سال آینده به طور رسمی راهی لیگ برتر شوند.

وی در خصوص اینکه رویانیان اعلام کرده است که در صورتی که رضازاداه بخواهد، سلیمی امسال می‌تواند به منظور آمادگی بیشتر در لیگ برتر امسال شرکت کند، گفت: حضور انفرادی سلیمی در لیگ به درد نمی‌خورد. وزنه‌برداری یک ورزش تیمی است و حضور یک وزنه‌بردار به تنهایی در لیگ فایده‌ای ندارد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: سلیمی در حال حاضر در حال استراحت است و اگر بخواهد فشار بیشتری به خود بیاورد، مصدوم می‌شود، ضمن اینکه قانون هم می‌گوید که وی نمی‌تواند به تنهایی در لیگ برتر شرکت کند. اساسنامه لیگ برتر وزنه‌برداری بر روی این موضوع تأکید کرده است، در غیر این صورت، تیم‌ها به دنبال یک وزنه‌بردار خوب و مطرح می‌روند تا تنها با یک وزنه‌بردار در لیگ حاضر شوند.

وی یادآور شد: تیم های مهمی که می‌خواهند در لیگ برتر فصل آینده شرکت کنند به خاطر شخص «حسین رضازاده» راهی وزنه‌برداری می‌شوند، از رویانیان نیز تشکر می‌‌‌کنم که با بستن قرارداد با بهداد به وی روحیه داد. کار خوبی بود و امیدوارم با حفظ سلیمی، برای فصل آینده با تیمی قوی راهی لیگ شوند.

رضازاده در خصوص اینکه در حضور استقلال و پرسپولیس، کری هواداران این دو تیم به لیگ برتر وزنه‌برداری نیز کشیده خواهد شد، گفت: در وزنه‌بردای، فحاشی جایی ندارد. این رشته‌ای است که فقط اسم خداوند و ائمه اطهار در آن است و همین موضوع ایجاب می‌کند که تماشاگران نیز خود به خود اسامی مطهر را به زبان بیاورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)