آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، تاييد کرد که تئو والکات در آستانه تمديد قرارداد با اين باشگاه قرار داد.

اين در حالي است که پيش از اين، بخش بريتانيايي سايت گل فاش کرد که اين ملي پوش جوان انگليسي براي تمديد قراردادش به مدت 4 سال و نيم و دستمزد هفتگي 90 هزار پوند، با باشگاه لندني به توافق رسيده و اکنون ونگر منتظر است تا والکات قرارداد جديدش را امضا کند.

سرمربي فرانسوي در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در مورد مذاکرات براي تمديد قرارداد والکات، ما در مسير خوبي قرار داريم. اين هفته، نسبت به هفته قبل، خوش بين تر هستم. مذاکرات پيشرفت خوبي دارد، هرچند سرعت آن کند است.

تا زماني که قراردادي امضا نشده، بايد مراقب يود. من اميدوارم که به نتيجه خوشحال کننده اي برسيم."

گفته مي شود يکي از دلايلي که موجب شد تا والکات تصميم بگيرد قراردادش را با آرسنال تمديد کند، قول ونگر براي استفاده از او در نوک خط حمله بود اما سرمربي توپچي ها تاکيد کرد او چنين شرطي براي تمديد قرارداد نداشت.

" مي توانم بگويم که والکات از اين به بعد بيشتر در نوک حمله بازي خواهد کرد اما اين را به عنوان پيش شرط مطرح نکرد.

او تنها مي خواهد بازي کند. او از بازي در کناره هاي زمين هم راضي است."

ونگر همچنين تاييد کرد که به دنبال به خدمت گرفتن بازيکنان جديد در ژانويه است.

" ما همچنان روي بازار نقل و انتقالات کار مي کنيم اما تنها به دنبال بازيکنان خيلي خوب هستيم. در انگليس هميشه براي خريد تحت فشار هستيد. ما با بازيکناني که مي خواهند به آرسنال بيايند، مشکلي نداريم. در فوتبال راه هاي متفاوتي براي رسيدن به موفقيت وجود دارد. پول مي تواند کمک کننده باشد اما تنها راه نيست."

از داويد ويا و آدريان لوپس، مهاجمان بارسا و اتلتيکو مادريد، به عنوان گزينه هاي اصلي آرسنال در بازار نقل و انتقتلات زمستاني ياد مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)