مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس ليگ دهم به زعم خيلى ها مى تواند يكى از مدعيان اصلى قهرمانى باشد. با پايان اردوى تيم ملى در اتريش حالا همه بازيكنان به تيمهايشان برگشته اند. حالا و در فاصله چند روز مانده به آغاز رقابت هاى ليگ نهم، تيمها آخرين تمرينات را پشت سر مى گذارند تا با قدرت استارت ليگ را بزنند.

 

 بازيكنى كه فصل پيش به نوعى سهم بسيار زيادى در بقاى فولاد در ليگ داشت حالا بايد به عنوان مهاجم در تركيب تيم پرسپوليس به ميدان برود. در ادامه مصاحبه را با غلامرضا رضايى بخوانيد:

• اردوى اتريش به همراه تيم ملى چطور بود؟
– اردوى خوبى را پشت سر گذاشتيم و خدا را شكر به جز معدنچى كه دچار مصدوميت شد همگى سالم به كشور برگشتيم.

 

 
• صحبت هاى زيادى در خصوص كمپ تيم ملى و نداشتن كولر هتل محل اسكان تيم ملى شنيده شده بود. در اين خصوص صحبت كن.
به نظر همه چيز خوب بود. هم هتل و هم كمپ تيم ملى مشكلى نداشتند. به خاطر هواى خوب اين مناطق، آنها اكثراً كولر ندارند و به نظر من كه اين اردو به لحاظ شرایط کمپ و هتل هیچ مشکلی نداشت.

 

• ۳ بازى تداركاتى ماحصل اين اردو بود. اين بازى ها را چطور ديدى؟
– ما ۳ بازى انجام داديم كه به نظرم هر ۳ آنها تيمهاى خوبى بودند. بازى اول و دوم درگيرانه بودند و فكر مى كنم لاتزيو از همه شان بهتر بود اما آنها هم در دوره بدنسازى بودند. با اين حال فكر مى كنم مقابل اين تيم خوب كار كرديم و نشان داديم جلو تيمهاى قوى  هم مى توانيم موفق باشيم و حتى مى توانستيم لاتزيو را شكست دهيم.

 

• راجع به پرسپوليس هم صحبت كنيم. اين دورى چند روزه از تيم باعث نمى شود هماهنگى ات با تيم از بين برود؟
– خب اين موضوع بى تاثير نيست اما در اين چند روزى كه تا شروع ليگ زمان داريم سعى مى كنم به هماهنگى با تيم برسم.

• در اولين بازى به مصاف تيمى مى رويد كه به هواداران پرشورش معروف است. با اين شرايط اولين بازى ليگ را چطور مى بينى؟
– درست است كه هواداران تراكتورسازى بسيار پر شور هستند اما پرسپوليس بيشترين طرفدار را در ليگ دارد و مطمئن باشند هواداران ما مثل سال گذشته كه تيم را حمايت كردند امسال هم تنهايمان نمى گذارند.

• استارت ليگ را با تراكتورسازى مى زنيد. به لحاظ فنى چه ارزيابى از اين بازى دارى؟
– اولين بازى هميشه براى هر تيمى مشكل است. مطمئن باشيد در اولين بازى شاهد يك فوتبال كاملاً هجومى از پرسپوليس خواهيد بود. تمام تلاش ما بر اين است تا اولين قدم را محكم بر مى داريم و استارت ليگ را با پيروزى پشت سر بگذاريم.

• بسيارى پرسپوليس اين فصل را جزو مدعيان اصلى قهرمانى مى دانند. نظرت در اين خصوص چيست؟
– امسال تيمها همگى يارگيرى خوبى داشته اند. قطعاً كار سختى پيش رو خواهيم داشت اما هدف ما قهرمانى است و براى كسب اين مهم از بازى اول تنها براى كسب ۳ امتياز به ميدان مى رويم.

• چه تيمهايى را رقيب اصلى تان در اين راه مى دانيد؟
– سپاهان، استقلال، ذوب آهن و استيل آذين حريفان اصلى ما در ليگ امسال خواهند بود.

• قول آقاى گلى نمى دهيد؟
– قول آقاى گلى كه نمى توان داد اما قول مى دهم بهترين بازى ها را با پرسپوليس انجام دهم. مهم هدف پرسپوليس است و من هيچ وقت به دنبال منافع خود نبودم بلكه مهم موفقيت تيم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)