مرجع خبری پرسپولیس : رئيس فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي با اشاره به قيمت 45 و 42 ميليارد توماني پرسپولس و استقلال گفت: با اين قيمت‌گذاري كاملا مخالفم.

 

اميدوار رضايي در پاسخ به اين سؤال كه آيا موافق زمان واگذاري دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به بخش خصوصي هستيد يا خير،‌ عنوان كرد: بحث موافقت نيست، اين يك قانون است و مهم اين است كه درست اجرا شود.

 

 

 

مشكلي در اجراي قانون است و روش نامناسبي در پيش گرفته شده است.

 

وي افزود: بايد دنبال روش مناسب باشيم. برخي كشورهاي موفق اين كار را انجام داده‌اند. اين دو باشگاه پرطرفدار هستند و از پتانسيل خوبي برخوردارند و مي‌توانند روي پاي خود بايستند. بايد براي كساني كه مي‌خواهند اين دو تيم را خريداري كنند، شرط و شروط گذاشت.

 

رئيس فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد:‌ خريداران بايد عاشق تيم باشند و سابقه ورزشي هم داشته باشند. آنها بايد تعهد بدهند دو تيم را بالا بكشند از لحاظ اخلاقي و قهرماني پيشرفت كنند و زيرساخت‌ها توسعه پيدا كند. اين راهي است كه من به آقاي عباسي پيشنهاد مي‌كنم. پولي از خريداران گرفته نشود، درست است آنها بدهكار مي‌شوند اما از طريق يارانه دولتي به آنها كمك شود تا به حد بين‌المللي برسند.

 

رضايي افزود: وقتي باشگاه به سوددهي افتاد دولت از طريق ماليات اين سود را بگيرد. من پيشنهاد مي‌كنم از طريق مشاركت مردمي دو تيم فروخته شوند. حتي اگر كسي سرمايه دارد و مي‌خواهد اين دو تيم را خريداري كند بايد تعهد اخلاقي دهد. البته من با اين قيمت‌گذاري انجام شده كاملا مخالفم.

 

نماينده مردم خوزستان در پاسخ به اين سؤال كه آيا فردا عباسي به عنوان وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان رأي مي‌آورد يا خير، گفت: ما اميدوار بوديم آقاي سجادي هم رأي بياورد چون شخصيت كاملا ورزشي بود، ‌اما نمايندگان مجلس به دلايلي قانع نشدند. اميدوارم عباسي به سؤالات نمايندگان مجلس كه در واقع دغدغه‌هاي مردم است پاسخ دهد و رسما وزارت ورزش تشكيل شود تا ورزش، خود را براي مسابقات المپيك آماده كند.

 

رضايي در جواب به اين سؤال كه گفته مي‌شود با وساطت او امير قلعه‌نويي به عنوان نماينده تام‌الاختيار به تيم نساجي معرفي شده،گفت: من رئيس فراكسيون ورزش هستم و دوستان زيادي در شهرهاي مختلف دارم كه از من راهنمايي مي‌خواهند. شماري از دوستانم در مازندران از من خواستند به خاطر تجربه فني قلعه‌نويي از او بخواهم كه نظراتش را در مورد نساجي به اين تيم منتقل كند و قلعه‌نويي هم بزرگواري كرد و پيشنهاد من را پذيرفت. هر باشگاهي كه از من چنين تقاضايي كند، با توجه به اينكه رئيس فراكسيون ورزش در مجلس هستم تمام تلاشم را مي‌كنم از جمله اينكه براي مردم استان خودم هم همين تلاش را انجام مي‌دهم. اين وظيفه ملي من است.

 

وي درباره اينكه گفته مي‌شود برخي از بازيكنان استقلال با صحبت‌هايي كه او با آنها انجام داده حاضر شدند به اين تيم بيايند، گفت: سابقه رسانه‌اي شما گواهي مي‌دهد اهل تبليغات نيستم و ورود مديران به عرصه رسانه را مضر مي‌دانم. همه كارها را به فتح‌الله‌زاده سپرده‌ايم چون علاقه داريم او در كارش موفق شود.

 

رضايي در پايان خاطرنشان كرد: بايد كمك كنيم تا كمتر حاشيه و استرس داشته باشيم. در شرايطي هستيم كه به خاطر بحث ورزش و مشكلات مالي نگراني‌هايي وجود دارد اما وظيفه من است كه حمايت معنوي و پشتيباني لازم را از باشگاه استقلال انجام دهم. لازم نيست بگويم كه رئيس و يا كاره‌اي هستم. هواداري و ارادتم را با كمتر حرف زدن نشان مي‌دهم. همه يكدل در استقلال كار مي‌كنند و اميدواريم نتيجه اين كار كردن خوب باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)