مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال صباي قم گفت: مذاكره من با پرسپوليسي‌ها فقط تلفني بوده است.

غلامرضا رضايي در خصوص مذاكراتش با باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من چند پيشنهاد خوب دارم. مذاكره من با پرسپوليسي‌ها فقط در حد مكالمه تلفني بوده است. من در حال حاضر در شيراز هستم تا به مسائل شخصي‌ام بپردازم.
وي افزود: در چند روز آينده به تهران خواهم آمد و مذاكرات نهايي را با مسئولان پرسپوليس انجام خواهم داد اما روشن شدن تكليف پرسپوليس و انتخاب سرمربي براي من اهميت زيادي دارد تا بتوانم قراردادم را با اين تيم امضا كنم.
رضايي ادامه داد: اتفاقات اخير در باشگاه پرسپوليس كمي من را نگران كرده است. به همين دليل وسواس و دقت لازم را براي تصميم‌گيري انجام مي‌دهم، چرا كه فصل جاري در آينده فوتبال من بسيار تاثيرگذار است.
اين مهاجم در خصوص استيل‌آذين عنوان كرد: اين موضوع را تكذيب مي‌كنم و به هيچ عنوان با مسئولان اين باشگاه گفت‌وگويي انجام نداده‌ام.
مهاجم تيم ملي در خصوص پيشنهادات خارجي‌اش يادآور شد: چند پيشنهاد از امارات دارم اما خودم مي‌خواهم در ايران بازي كنم ولي اگر پيشنهادات اماراتي‌ها بهتر باشد احتمال رفتنم به اين كشور وجود دارد.
رضايي با اشاره به انگيزه‌اش براي ملي پوش شدن خاطرنشان كرد: براي ثابت كردن خودم و اينكه نشان دهم اعتماد دايي به من بيهوده نبود مي‌خواهم دوباره پيراهن تيم ملي را بر تن كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)