بين من، باشگاه پرسپوليس و زرينه مشكلي نيست
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: بين من، باشگاه پرسپوليس و دكتر زرينه مشكلي نيست اما توطئه‌گران مي‌خواهند از آب گل‌آلود ماهي بگيرند.

 

غلامرضا رضايي درباره اتفاقات روز گذشته تمرين پرسپوليس و درگيري لفظي با دكتر زرينه اظهار داشت: به عنوان يك بازيكن به دكتر زرينه احترام مي گذارم. ديروز حرف هايي بود كه به دكتر زدم و ايشان هم به من حق داد. در بخشي از ماجرا هم من به دكتر حق مي دهم. ايشان زحمت كشيده و چيزي كم نگذاشته است.

 

وي افزود: متاسفانه يكسري افراد هستند كه در اين بين دنبال سوء استفاده هستند و مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند اما آنها اشتباه مي كنند چون بين من، باشگاه پرسپوليس و دكتر زرينه هيچ مشكلي وجود ندارد.

 

رضايي در پاسخ به اين سؤال كه چرا به كلينيك باشگاه استقلال رفته ايد گفت: من از شما يك سؤال دارم، مگر اعضاي كلينيك باشگاه استقلال عراقي هستند كه نبايد به آنجا بروم؟ من با دكتر نوروزي از خيلي وقت پيش و قبل از اينكه به پرسپوليس بيايم در تماس بودم و چند روزي به ديدار ايشان رفتم اما يكسري سوء تفاهمات شد برخي ها بين من و پرسپوليس تفرقه بيندازند. مطمئن باشيد سر اين افراد به سنگ مي خورد چون من پرسپوليس را از صميم قلب دوست دارم و الان اگر مي بينيد به ورزشگاه نمي روم به اين خاطر است كه نمي توانم روي سكو بنشينم و فقط نظاره گر باشم.

 

وي در پايان تاكيد كرد: دكتر زرينه براي من تلاش هاي زيادي كرده و من مديون ايشان هم هستم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)