مرجع خبری پرسپولیسبعد از آن همه ترديد و تاخير، غلامرضا رضايي حالا بازيكن پرسپولیس است و اميد اول هواداراني كه براي تماشاي دوباره گل‌هاي سرخ، بي‌تاب هستند. خود رضايي هم به همين اندازه اميدوار است.

 

 هم به پرسپولیسي كه كاپ قهرماني را نشانه رفته و هم به خودش كه يك دنيا انگيزه را گذاشته براي ستاره شدن در پرسپولیس و پرواز تا اوج آسمان اين فوتبال. از آرزوهاي سرخ‌اش هم براي‌مان مي‌گويد و مي‌خواهد كه مثل خودش، ما هم اميدوار بمانيم و بنشينيم به انتظار آخر فصلي كه تا شروع آن چند هفته‌اي بيشتر نمانده.

 

اردوي اردبيل چطور گذشت؟
خيلي خوب بود. يك هفته پرفشار و با برنامه تمرين كرديم و بايد تا حدي به آمادگي مي‌رسيديم. من فكر مي‌كنم به آن چيزي كه بايد، رسيديم.

پس آنقدرها هم كه بعضي‌ها گله مي‌كردند، اردو خسته‌كننده نبوده!
فشار زياد خستگي هم دارد ديگر. گاهي اين فشار به حدي مي‌رسد كه آدم از همه چيز سير مي‌شود ولي خب امسال كار پرسپولیس خيلي سخت است و ما هم هدف بزرگي داريم، پس بايد سختي‌ها را هم تحمل كنيم.

 

حالا به اين پرسپوليس چقدر اميدواري؟
آنقدر كه مي‌توانم بگويم مطمئن باشيد امسال يك پرسپولیس متفاوت را مي‌بينيد.

در سال‌هاي قبل هم كه شما نبوديد، ديگران اين وعده را مي‌دادند اما باز اتفاقي نمي‌افتاد.
ما اگر هم نبوديم، مي‌ديديم كه در پرسپولیس چه مي‌گذرد. براي همين مطمئن هستم كه امسال تيم خيلي خوبي داريم. با تمرين‌هايي كه داريم، شرايط خيلي زود به حدي مي‌رسد كه بتوانيم به توقعي كه مردم دارند، جواب بدهيم.

البته خيلي‌ها هم پيش‌بيني كرده‌اند كه پرسپوليس به خاطر پرستاره بودن‌اش به دردسر مي‌افتد!
نه، من فكر نمي‌كنم اينطور بشود. بچه‌هاي خوبي در تيم هستند كه همه فقط براي موفقيت پرسپولیس تلاش مي‌كنند نه براي اينكه فقط خودشان باشند. حداقل در اين يك هفته، ده روز كه اينطور بوده و اميدوارم تا آخر فصل اينجور بماند. به نظر من در اين تيم همه با تمام وجود به خاطر پرسپولیس كار مي‌كنند.

خودت هم به اندازه پرسپوليس آماده هستي؟
از نظر بدني كه الان نمي‌شود گفت چقدر آماده‌ام اما با اين فشار سنگيني كه در تمرين‌ها داريم، خيلي زود به آمادگي صددرصد مي‌رسم. از نظر روحي هم خدا را شكر مشكلي نيست و من كه خيلي انگيزه دارم.

به اندازه انگيزه‌هاي تو، مردم و باشگاه هم توقع دارند؛ از عهده انتظارشان برمي‌آيي؟
توقع كه فكر نمي‌كنم خيلي بالا باشد اما من همه تلاشم را مي‌كنم در تمام مدتي كه در پرسپولیس هستم مفيد باشم و بهترين بازي‌هايم را انجام بدهم. هرچند كه فوتبال بالا و پايين زياد دارد.

پس خودت هم اميدواري كه با حضورت، پرسپوليس ديگر مشكل گلزني نداشته باشد!
مطمئن باشيد امسال تيم ما آنقدر صاحب موقعيت مي‌شود كه مدافع‌ها هم گل مي‌زنند، نه اينكه صرفا من بزنم يعني امسال گل‌ها بين همه تقسيم مي‌شود. خدا را شكر بازيكناني كه داريم، همه قدرت حمله‌شان بالاست و با آنها مي‌توانيم موقعيت‌هاي زيادي داشته باشيم.

اتفاقا پارسال همين شده بود معضل گلزني پرسپوليس. فورواردها گله مي‌كردند كه به خاطر ميل هافبك‌ها به گل زدن، موقعيت زيادي به آنها نمي‌رسد!
من خودم به شخصه حتي گل خالي هم گيرم بيايد، پاس مي‌دهم كه بقيه گل بزنند ولي خب سعي مي‌كنم از موقعيت‌هايي كه برايم درست مي‌كنند بيشترين تعداد گل را بزنم و در پرسپولیس كمتر توپ خراب كنم! (… و مي‌خندد)

البته در خط حمله هم يك جورهايي تنها هستي!
نه بابا. در خط حمله هم آنقدر بازيكن خوب داريم كه به من كمك كنند. اميدوارم همه چيز دست به دست هم بدهد تا بتوانيم هم خوب بازي كنيم و هم خوب نتيجه بگيريم.

دايي گفته بود هر سه جام اين فصل را مي‌خواهد؛ البته اينكه اغراق است اما خودت چقدر به قهرماني اميدواري؟
كار خيلي خيلي سختي است اما دور از دسترس نيست. بالاخره اينكه فقط سرمربي بخواهد، فايده ندارد و اگر او بخواهد و بازيكنان نه، به جايي نمي‌رسيم ولي اگر ما هم با همين انگيزه ليگ را شروع كنيم، حتما به قهرماني مي‌رسيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)