پس از شکایت یک هوادار

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم چه فردي از من شكايت كرده است اما ادعاهاي افراد حاشيه‌ساز بايد ثابت شود.

شيث رضايي در خصوص درگيري‌اش با يك هوادار پرسپوليس و شكايت وي به كميته انضباطي اظهار داشت: فردي آمده به كميته انضباطي شكايت كرده و رفته است. مهم اين است هر فردي كه شكايت مي‌كند ادعاي خود را بتواند ثابت كند نه فقط حاشيه سازي كند.
وي با امتناع از شرح دادن ماجرا، تاكيد كرد: من اين فرد را نمي‌شناسم فقط با دستور شريفي به كميته انضباطي رفتم تا او را از نزديك ببينم و جواب ادعاهاي او را بدهم اما پس از چهار ساعت اين فرد را نديدم و نمي‌دانم كه به جاي ديگري شكايت كرده است يا خير.
رضايي در خصوص اردوي تركيه گفت: اردوي خوبي برگزار كرديم و تيمي بدون حاشيه را در ليگ نهم خواهيد ديد اما با توجه به اينكه بازيكنان ما جوان شده‌اند هواداران بايد صبور باشند و به اين تيم اجازه بدهند كه خود را پيدا كند.
اين مدافع تصريح كرد: با تمام وجود تلاش خودمان را انجام مي‌دهيم و اميدوارم كه جوان ها زودتر به شرايط آرماني برسد اما از هواداران مي خواهيم آنها را تحت فشار نگذارند.
رضايي در مورد كرانيكا تاكيد كرد: وظيفه من و تمام بازيكنان اين است كه براي پرسپوليس با تمام وجود به ميدان برويم تا دل مردم را شاد كنيم. اميدوارم كرانيكار در كارش موفق شود، ضمن اينكه نبايد از زحمات عبدي و عابدزاده به راحتي گذشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)