تیم ملی به هدف خود رسید

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با توجه به اينكه سال‌ها در جنوب بازي كردم، مشكلي با آب و هواي آبادان ندارم.

 

غلامرضا رضايي، درباره بازي تيم‌هاي ملي ايران و ارمنستان اظهار داشت: آنها در خانه خود و با توجه به برنامه ريزي كه انجام داده بودند، به دنبال برد بودند. به همين دليل، ديديد كه از دقيقه يك با سيستم هجومي مقابل ما ظاهر شدند.

 


وي افزود: مرور زمان باعث شد تا بازي را به دست بگيريم و از نيمه زمين خودمان به سمت زمين حريف بكشانيم. خوشبختانه نتيجه اش اين بود كه با تلاش بازيكنان، ارمنستان را شكست دهيم.

 

 

رضايي عنوان كرد: اين بازي‌ها براي تيم ملي مفيد است. كادر فني به هدف خود رسيد و رضايت كامل بابت عملكرد بازيكنان داشت. اميدوارم تا جام ملت‌هاي آسيا كمك كنيم كه به موفقيت چشم گيري برسيم تا فوتبال ما نشان دهد مي‌تواند در آسيا حرف‌هاي بزرگي براي گفتن داشته باشد.

 

 

وي در خصوص عملكرد خودش نيز گفت: خواسته هاي قطبي را در زمين پيدا كردم. وظيفه من توپ گيري و حمله به دروازه حريف بود. در مواقع ضروري حتي به خط هافبك هم كمك مي‌كردم. بازيكني هستم كه نمي‌خواهم فقط در پست خودم بازي كنم؛ بلكه دوست دارم به همه پست ها كمك كنم.

 

غلامرضا رضايي درباره بازي پرسپوليس مقابل نفت آبادان گفت: ديدار بسيار سختي را پيش روي داريم؛ اما هدف ما فقط كسب 3 امتياز است. شخصا به آب و هواي 50 درجه‌اي جنوب عادت دارم. اميدوارم بازيكنان ما هم دچار مشكلي نشوند.

 

وي افزود: نفت در 3 بازي گذشته خود نتايج خوبي گرفته كه نشان داده تيم كوچكي نيست. به همين دليل، بايد مراقب مهاجمان فرصت طلب آنها باشيم تا با كمك بازيكنانم بتوانيم در خط حمله ضربه ام را به حريف بزنم.

 


رضايي خاطر نشان ساخت: پرسپوليس به دنبال پيروزي با نفت است تا با 10 امتياز در جمع بالانشينان قرار گيرد. فقط اميدوارم دچار بد شانسي و اتفاقات فوتبال نشويم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)