بعد از آخرين اظهار نظر قطبي درباره دعوت نشدن شيث به تيم ملي
مرچع خبری پرسپولیس : سوال يك خبرنگار در كنفرانس خبري سرمربي تيم ملي، باعث شد تا قطبي هر چه در دلش درباره شيث رضايي بود بر زبان بياورد كه البته با شرايط كنوني اين بازيكن زياد مطابقتي ندارد.


قطبي درباره شيث رضايي و دعوت كردنش به تيم ملي گفت: «من هيچ كينه‌اي از شيث ندارم و اين را نشان دادم كه در انتخاب‌هايم كينه‌اي عمل نمي‌كنم. من به رفتار، اخلاق و عكس‌العمل بازيكن در تمام زندگي‌اش توجه مي‌كنم.

 

اگر روزي احساس كنم كه شيث مي‌تواند به تيم ملي كمك كند حتما اين اتفاق خواهد افتاد. از طرفي بازيكناني كه در پست رضايي داريم، بهتر هستند و دليلي براي دعوت از بازيكن جديد نمي‌بينم.» اين حرف‌هاي قطبي خيلي زودتر از اينكه فكرش را بكنيد به گوش شيث رضايي بازيكن فيكس اين روزهاي پرسپوليس رسيد.

 

شيث ترجيح داد بعد از شنيدن اين خبر، جواب تلفن هيچ‌كس را ندهد و همچنان كه در مصاحبه‌هاي قبلي خود گفته بود و تا حدودي هم به آن عمل مي‌كرد، از حاشيه‌ها دور باشد. البته ذكر اين نكته ضروري مي‌نمايد كه اين بازيكن پرحاشيه پرسپوليس، حاشيه‌هاي زيادي در طول مدت زندگي فوتبالي‌اش داشته ولي در چند ماه اخير واقعا سر حرف خودش ايستاده و هم در تمرين‌ها و هم بازي‌هاي ليگ از حاشيه‌هاي خود كاسته و تا حدودي حق كاپيتاني را بجا مي‌آورد.

 

گفته مي‌شود وقتي شيث اين خبر را مي‌شنود به يكي از بازيكنان پرسپوليس مي‌گويد: «حرف‌هاي قطبي از روي كينه بوده است. اگر نبود حتما مي‌ديد كه در اين مدت چه كسي حاشيه‌سازي بيشتري براي فوتبال داشته، خودش حتي مجبور شد براي اثبات حرفش، عكسي در صدا و سيما نشان دهد. به هرحال هر وقت تيم ملي به من نيازداشته باشد، آماده تلاش براي موفقيت تيم ملي هستم، اگر هم نشد مهم نيست، مي‌توانم براي تيم باشگاهي‌ام بيشتر تلاش كنم.»

 

او درباره حرف قطبي كه گفته در پست شيث بهتر از او داريم هم گفته: «بعد از مسابقات غرب آسيا معلوم مي‌شود بهتر از من هست يا نه، هرچند اگر نگاه بي‌طرفانه‌اي به بازي‌هاي ليگ بود، حتما اين حرف‌ها زده نمي‌شد.»

 

شيث با جواب ندادن تلفن‌اش و سكوت تلاش مي‌كند روندي را كه براي دوري از حاشيه‌ها شروع كرده، ادامه دهد و تلاش مي‌كند حتي در مورد مسائلي كه مستقيم به خودش مربوط مي‌شود هم اظهار نظري نكند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)