مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال تيم پرسپوليس گفت: نفت محمود آباد بسيار فشرده بازي مي‌كرد، ولي رفته رفته بهتر شديم و دفاع حريف را باز كرديم.

 

غلامرضا رضايي پس از برتري 5 بر يك برابر نفت محمود آباد در جمع خبرنگاران گفت: نفت بسيار فشرده بازي مي‌كرد به همين دليل در زدن گل اول مشكل داشتيم اما هر چه از مسابقه گذشت روند تيمي ما بهتر شد و در نهايت به پيروزي رسيديم.

وي ادامه داد: نبايد دوباره در دقايق پاياني گل مي‌خورديم. البته منتظر بوديم حريف توپ را به خاطر مصدوميت بازيكن ما به بيرون بزند، اما آنها اين كار را نكردند و به ما گل زدند.

 

زارع: گل ناجوانمردانه ای خوردیم

 

 

مازيار زارع پس از برتري 5 بر يك برابر نفت محمود آباد در جام حذفي در جمع خبرنگاران گفت: مي‌خواستيم جام حذفي را با قدرت شروع كنيم و استارت خوبي هم زديم. مي‌دانستيم حريف تيم سر سختي نيست و با اين برد در شرايط روحي رواني خوبي قرار گرفتيم. البته در دقايق اول براي گل زني مشكل داشتيم.

وي در مورد اينكه پرسپوليس باز هم در دقايق تلف شده گل خورد گفت: گل ناجوانمردانه بود زيرا نور محمدي مدافع ما به زمين افتاده بود و ما منتظر بوديم حريف توپ را به بيرون بزند اما آنها اين كار را نكردند و گل زدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)