مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل اين كه وقت دندان‌پزشكي داشتم نتوانستم در تجمع بازيكنان مقابل باشگاه شركت كنم

شيث رضايي درباره عدم حضور در تجمع بازيكنان مقابل باشگاه پرسپوليس به دليل پرداخت نشدن مطالباتشان عنوان كرد: به دليل اينكه وقت دندان‌پزشكي داشتم نتوانستم بازيكنان را همراهي كنم و عدم حضورم دليل ديگري نداشت. درباره اين موضوع فعلا بيش از اين نمي‌توانم صحبت كنم.
وي در خصوص ناراحتي اش پس از تعويض در ديدار مقابل پاس همدان اظهار داشت: چرا بايد بعد از تعويض ناراحت شوم؟ مگر روز اول است به ليگ برتر پا گذاشته‌ام. بعد از زدن گل با عبدي دست دادم و در آغوش ايكوويچ قرار گرفتم حالا نمي‌دانم وقتي اين كار را انجام دادم خبرنگاري من را نگاه مي كرد يا خير.
رضايي ادامه داد: از اول فصل گفته‌ام و تا آخر فصل نيز پايبند حرفم هستم هيچكس نمي تواند از من مورد حاشيه‌اي ببيند. براي من پيروزي پرسپوليس از همه چيز مهم تر است.
رضايي تاكيد كرد: بهتر است از دكتر زرينه سئوال كنيد اما من قبل از بازي با پاس همدان به زور آمپول وارد ميدان شدم و از شدت درد و گرفتگي عضله مشكلات زيادي داشتم. قطعا حضور در دفاع راست نيز پس از يكسال دوري بسيار سخت است اما من با تمام وجود بازي كردم و اين گونه بهانه ها را نياوردم.
كاپيتان دوم پرسپوليس درباره ممنوع المصاحبه بودن بازيكنان گفت:

من حرف بدي نمي‌زنم و هميشه در مورد تيم صحبت مي‌كنم. در جريان نيستم كه بازيكنان پرسپولس ممنوع المصاحبه شدند و هيچكس به من حرفي نزده است.
وي همچنين درباره استفاده بازيكنان پرسپوليس از نردبان براي اينكه زودتر و سريع‌تر به رختكن بروند عنوان كرد: به دليل استفاده از نردبان متروكه خطر در تمرينات پرسپوليس هر روز در كمين بازيكنان است. من نمي توانم دروغ بگويم اما از اين نردبان استفاده كرده‌ام و مي دانم خطرناك است اما وقتي كه بعد از تمرينات پر فشار خون به مغز نمي‌رسد به جاي نردبان شايد از كوه نيز بالا برويم. من اميدوارم به اين موضوع رسيدگي شود تا مشكلي پيش نيايد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)