مرجع خبری پرسپولیس : ماجراي اخراج شيث رضايي از پرسپوليس جدي‌تر از آن چيزي كه فكرش را بكنيد از سوي مخالفان اين بازيكن در باشگاه دنبال مي‌شود.


در حالي كه كاشاني با سياست خاص خودش تصميم‌گيري در مورد شيث رضايي را برعهده علي دايي گذاشته، سرمربي پرسپوليس بارها و بارها در مورد شماره 13 صحبت كرد و آب‌پاكي را روي دست کاپتان دوم ريخت.


دايي با اين ذهنيت كه ديگر به شيث رضايي در پرسپوليس احتياجي ندارد و او را يك بازيكن اخراجي مي‌داند، خيلي‌زود گزينه‌هاي جديدي را براي حضور در پرسپوليس كانديدا كرد. اين درست كه خبر ديدار سرمربي پرسپوليس و حسن اشجاري در جريان تمرين اين تيم تكذيب شد، ولي هيچ‌كس نمي‌تواند منكر اعتقاد دايي به مدافع فعلي تيم استيل‌آذين شود.


دايي كه در زمان حضورش در تيم‌ملي نيز نظر خوبي روي اشجاري داشت و او را به اين تيم دعوت مي‌كرد، همچنان معتقد است كه اشجاري مي‌تواند مشكلات سمت چپ خط دفاعي سرخ‌ها را حل كند و به اين فكر است كه پس از خارج كردن نام شيث از ليست پرسپوليس، اشجاري را جانشين كاپيتان دوم سرخ‌ها كند.


در حالي كه دايي و اشجاري هيچ صحبتي در مورد اين موضوع انجام نداده‌اند، باخبر شديم مدافع تيم استيل‌آذين نيز براي پيوستن به پرسپوليس ابراز تمايل كرده است.


اگر اين اتفاق بيفتد و اشجاري به پرسپوليس منتقل شود، او در پست دفاع چپ براي سرخ‌ها به ميدان مي‌رود و حميد علي‌عسگر مي‌تواند در پست تخصصي‌اش توپ بزند. پرسپوليسي‌ها كه در حال حاضر از وجود سپهر حيدري، رضا نورمحمدي، مجتبي شيري و… در پست دفاع وسط استفاده مي‌كنند، يك مدافع خارجي به نام «سكوبرت» را نيز در يك قدمي خود مي‌بينند كه با جذب او جاي خالي شيث حداقل از لحاظ كميت پر خواهد شد.


در آن سو نيز اتفاقات جالبي رقم خواهد خورد. هر چند استيل‌آذيني‌ها در مورد اين جابه‌جايي اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنند، ولي بدون شك با جذب شيث رضايي استيل‌ها حاشيه امنيت بيشتري را در قلب خط دفاعي تيم‌شان خواهند داشت و خيالشان از اين بابت راحت مي‌شود.


استيل‌آذيني‌ها كه در سمت چپ زنيدپور و شاپورزاده را دارند، در طول بازي‌هاي اخير از وجود دو بازيكن اميد در پست دفاع‌هاي كناري استفاده كردند و اتفاقا از آنها رضايت كافي داشتند. تنها چيزي كه بيشترين ضربه را به استيل‌آذين زد، نداشتن مدافع مياني بود و همين مساله بود كه باعث شد علي كريمي با آن همه تكنيك و خلاقيت به قلب دفاعي تيمش كوچ كند و در اين پست به ميدان برود.


تبادل شيث رضايي و حسن اشجاري بين پرسپوليس و استيل‌آذين براي هر دو تيم پرمنفعت است، ولي تنها مشكلي كه به نظر لاينحل مي‌رسد، اين است كه شيث به هيچ قيمتي حاضر به جدايي از پرسپوليس نيست و تا زماني كه باشگاه نتواند رضايت شيث را جلب كند، اين جابه‌جايي انجام نخواهد شد.


شيث كه عصر ديروز نيز راهي باشگاه پرسپوليس شده بود، ضمن احترام براي مديران و مربيان پرسپوليس اعلام كرد كه تحت هيچ شرايطي از تيم محبوبش جدا نخواهد شد. شيث كه علاقه و تعصب خاصي نسبت به پرسپوليس دارد، در گفت‌وگو با مديران باشگاه اعلام كرد كه سكونشيني و بيرون نشستن در پرسپوليس از بازي كردن در هر تيمي براي او لذت‌بخش‌تر خواهد بود و راضي به معاوضه‌اش با بازيكن ديگري نخواهد شد. از طرف ديگر، طرفين معامله كاشاني و هدايتي هستند كه سابقه جنگ‌هاي رسانه‌اي آنها براي همه روشن است و شايد هيچ‌كدام رضايت ندهند كه پاي ميز مذاكره با رقيب بنشينند، حتي اگر اين معاوضه به نفع تيم شان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)