آنها متوسط نبودند!
مرجع خبری پرسپولیس :  حيف شد. حالا كه جام ملت‌ها براي ما تمام شده با افسوس بيشتر به عقب برمي‌گرديم و مي‌بينيم دو ملي‌پوش پرسپوليس، غلامرضا رضايي و محمد نوري چقدر خوب بودند اما حيف كه فرصتي نيافتيم تا دوباره بازي آنها را ببينيم.

به غير از آن نمايش درخشان غلام در بازي مقابل عراق كه با گلزني او تكميل شد، شماره 7 تيم ملي مقابل كره شمالي هم بازي را براي سرمربي تيم اصطلاحا درآورد. غلام كه بنا به صلاحديد قطبي و به خاطر سرماخوردگي از روي نيمكت بازي را شروع كرده بود با وجود ويروسي كه داخل بدنش بود وارد تركيب شد و در فاز تهاجمي تيم ايران را تقويت كرد تا يكي از اركان برتري خفيف مقابل كره شمالي لقب بگيرد.

 

با نظر سرمربي تيم ملي، غلام در بازي با امارات هم روي نيمكت نشست تا قواي خود را براي بازي يك چهارم نهايي نگه دارد اما وقتي كار گره خورد دوباره در دقيقه 46 وارد زمين شد و تيم ايران را از اين رو به آن رو كرد.

 

غلام در آن بازي يك پاس گل فوق‌العاده داد و گل سوم را هم مي‌توان با كمي اغماض به نام او ثبت كرد. رضايي البته مقابل كره جنوبي هم بد نبود. هر چند گروهي معتقدند رضايي به اندازه بازي‌هاي مرحله گروهي در اين مسابقه فروغ نداشت اما سيستم كلي بازي تيم ايران حركات او را محدود كرده بود به طوري كه اين مهاجم سريع بيشتر از توان فيزيكي‌اش استفاده مي‌كرد. با اين حال رضايي آنقدر به در و ديوار زد كه جاي هيچ حرف و حديثي را باقي نگذارد، بازینان توانای مقابل او را هم که با وی یارگیری نفر به نفر می کردند نباید فراموش کرد.

 

محمد نوري البته كمتر و تنها يك 90 دقيقه مقابل امارات بازي كرد كه در همان بازي ثابت كرد بيهوده روي نيمكت مي‌نشيند. محمد مقابل امارات يك گل زد و با بازي‌ها و فوتبال موزونش تحسين منتقدان را به دنبال داشت. نوري البته مقابل كره جنوبي نيمكت‌نشين بود تا در Mixed Zone با عصبانيت درخواست مصاحبه خبرنگاران را رد كند و خبرنگار را به آنهايي كه بازي كرده‌اند حواله بدهد.

 

اين دو ملي‌پوش پرسپوليس حتي سه روز بعد از بازگشت از قطر هم دل و دماغ حرف زدن ندارند. غلام به شيراز رفته و تلفن همراهش را جواب نمي‌دهد و محمد نوري مي‌خواهد تا قبل از بازگشت پرسپوليس به تهران، كنار خانواده‌اش و سپهر و ستايش باشد.

 

با اين حال مرور نمايش‌هاي فوق‌العاده دو نماينده پرسپوليس در تيم ملي به غير از افسوس براي بيشتر نديدن آنها، يك نكته را براي دوستداران اين تيم روشن و برجسته كرد؛ پرسپوليس فقط از بازيكنان متوسط و ضعيف تشكيل نشده بلكه برخي از همين نفرات مثل نوري و رضايي قطعا در بين بهترين‌هاي فوتبال ايران قرار مي‌گيرند و چنانچه درست از آنها استفاده شود كارايي‌شان را نشان خواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)