عباس زاده در مدت اندکی که به میدان رفت امتیازات حساسی را برای پرسپولیس به دست آورد و از جمله بازیکنان تاثیرگذار این تیم، در فصل جاری بود.

به گزارش افکارنیوز؛ محمد عباس زاده در نقل و انتقالات از نساجی مازندران به پرپسولیس پیوست. این بازیکن که آقای گل لیگ دسته اول بود در بازی‌های دوستانه هم عالی کار کرده بود و همیشه برای پرسپولیس گل می‌زد. اما با شروع فصل دایی او را به نیمکت دوخت و کمتر به این بازیکن میدان داد تا اینکه این اواخر او را بیشتر به میدان فرستاد.

عباس زاده در مدت اندکی که به میدان رفت امتیازات حساسی را برای پرسپولیس به دست آورد و از جمله بازیکنان تاثیرگذار این تیم، در فصل جاری بود. اما با این حال خبر رسیده مبلغ قرارداد این مهاجم از ۹۵درصد پرسپولیسی‌ها کمتر است و او کمتر از ۱۵۰میلیون تومان با این تیم قرارداد بسته است. البته عده ای هم می‌گویند پرسپولیس برای رضایتنامه این بازیکن چیزی حدود ۵۰۰میلیون تومان به نساجی قائمشهر پرداخت کرده است که اگر این‌طور باشد هم هواداران پرسپولیس باز از او راضی هستند. مطمئنا او خیلی بهتر از بازیکنان میلیاردی است که در این فصل برای تیم هیچ کاری نکرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)