پرپسولیس نیوز : بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس گفت: مشکلم برای ثبت قرارداد مالیاتی بود و خوشبختانه همه چیز حل شد.

رامین رضاییان اظهار داشت: حاشیه‌هایی که در مورد قرارداد من درست شده بود صحت ندارد. شایعاتی ایجاد شده بود که من با راه آهن قرارداد دارم ولی با استعلاماتی که از سازمان لیگ گرفتیم مشخص شد هیچ مشکلی نیست. مشکل من مالیاتی بود که حل شد اما برخی خیلی این را بزرگ کرده بودند. خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم. تمریناتم کم کم با اضافه شدن تمرینات شکل بهتری پیدا می‌کند و روند خوبی دارد.

بازیکن جدید پرسپولیس عنوان کرد: خوشحالم به تیم بزرگ پرسپولیس پیوستم.فکرکنم پرسپولیس تنها باشگاهی بود که سه جلسه داشتم و خودم شخصا به این باشگاه رفتم. از مربیان دیگر هم مانند فرکی و منصوریان هم که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. پرسپولیس را انتخاب کردم که به فوتبالم هم کمک شود. برای آمدن به پرسپولیس فقط پول مهم نبود.

رضاییان در مورد حکم کمیته استیناف مبنی بر سقوط راه‌آهن به لیگ دسته اول عنوان کرد: همه می‌دانند که ما راه‌آهن را بدون هیچ پولی در لیگ برتر حفظ کردیم. من هم به شخصه کلا 10 درصد از این باشگاه پول گرفتم. رحیمی به عنوان مدیرعامل و کاظمی سرمربی تیم که آمدند با سختی این تیم را نگه داشتیم.

بازیکن فصل گذشته راه‌آهن تاکید کرد: بازنده شدن راه‌آهن مقابل پیکان کار جالبی نبود. سازمان لیگ خودش کارت بازی موتومبا را صادر کرده بود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

رضاییان درباره اینکه گفته می شود قراردادش در سازمان لیگ ثبت نشده چون یک سال از قراردادش با راه آهن باقی مانده است گفت:من با راه آهن قرارداد ندارم.یک مشکلی بود که حل شد.من بخش عمده ای از پول قراردادم با راه آهن را اول فصل بخشیدم که قراردادم یک ساله شود.پس فکر می کنید چرا قراردادم را نگرفتم؟به این دلیل که قراردام با باشگاه راه آهن یک ساله شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)