پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برانکو مربی فوق العاده باهوشی است و می داند تیم را چطور در شرایط ایده آل نگه دارد و روی فرم بیاورد.
 
رامین رضاییان در خصوص آخرین شرایط تیم اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. هر روز که می گذرد آماده تر می شویم. بازیکنان خوبی جذب تیم شدند و امیدوارم با جذب یکی، دو بازیکن دیگر تیمی کامل داشته باشیم. 
 
وی ادامه داد: خوشحالم محسن مسلمان به ما پیوسته است. ما طی این چند روز تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم و با شروع رقابت ها چهره یک مدعی را خواهیم داشت.
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی دوستانه با پرسپولیس قائمشهر خاطرنشان کرد: بازی زیاد سخت و رسمی نبود اما چیزی که مهم است ما به این بازی ها نیاز زیادی داریم و باید بازی های دوستانه را در دستور کار خود قرار دهیم. برانکو مربی فوق العاده باهوشی است و می داند تیم را چطور در شرایط ایده آل نگه دارد و روی فرم بیاورد.
 
رضاییان در خصوص اردوی ترکیه بیان داشت: امیدوارم اردوی خوبی باشد. اکثر تیم های دنیا برای آماده سازی به ترکیه می روند. ما به ترکیه می رویم تا بازی های دوستانه انجام دهیم و امیدوارم این اردو به نفع تیم ما باشد و بتوانیم تیم را در شرایط ایده آل قرار دهیم. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)