پرسپولیس نیوز : مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدورام علی کریمی برای حمایت از پرسپولیس روز جمعه و در بازی با پدیده به ورزشگاه آزادی بیاید.

با شروع لیگ پانزدهم خیلی‌ها منتظر دیدن پرسپولیس هستند. تیمی که حتی پیشکسوتان این باشگاه هم نسبت آینده آن ابهام دارند و دلیلش هم جوانگرایی است که برانکو ایوانکوویچ در تیمش ایجاد کرده است. رامین رضاییان به عنوان یکی از تازه‌ واردهای پرسپولیس نظرات جالبی در خصوص شرایط تیمش دارد.

 

هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ و دیدن بازی‌های تیمشان هستند؟

تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان قبراق و سرحال منتظر هستند تا در اولین بازی نتیجه خوبی کسب کنیم. ان‌شالله که هواداران هم برای حمایت از تیم به ورزشگاه آزادی بیایند و انگیزه بازیکنان را چند برابر کنند.

 با توجه به تغییراتی که در تیم پدیده صورت گرفته به نظر می‌آید شناخت زیادی از این تیم ندارید؟

پدیده تغییراتی نسبت به فصل قبل داشته اما این طور نیست که بازیکنان این تیم را نشناسیم. به هر حال فوتبالیست‌های ایرانی اکثرا با نوع بازی یکدیگر آشنا هستند و بازیکنی برای دیگری غریبه نیست. ما خیلی به این مسئله اهمیت نمی‌دهیم بلکه مهم این است که خودمان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.

 بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی در وضعیت ایده‌آلی قرار دارند؟

اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم اما به خاطر شرایط آب‌وهوایی متفاوتی که محل اردوی‌مان با تهران داشت بعد از بازگشت از ترکیه در تمرینات، آب بدن‌های‌مان زود خشک می‌شود. این موضوع طبیعی است و فکر می‌کنم تا روز بازی مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

 

 خیلی مهم است که پرسپولیس شروع خوبی در لیگ داشته باشد، به نظرت این اتفاق رخ می‌دهد؟

تیم‌های بزرگ همیشه باید در همان ابتدای کار نتایج خوبی کسب کنند تا در ادامه راه مشکلات کمتری داشته باشند. قطعا هواداران هم این انتظار را از ما دارند و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

 هواداران پرسپولیس با توجه به جوانگرایی که در این تیم ایجاد شده نسبت به نتیجه‌گیری پرسپولیس تردید دارند، به آنها حق می‌دهی‌؟

استرسی که در بین هواداران وجود دارد را درک می‌کنیم و همه هدف‌مان این است که با شروع خوب در لیگ اطمینان آنها را به تیم جلب کنیم. مخالف انتقاداتی هم که می‌شود نیستیم و به شخصه سعی می‌کنم از انتقادات سازنده استفاده کنم. در همه جای دنیا وقتی تیم‌های بزرگ نتیجه نگیرند با انتقادات زیادی مواجه می‌شوند و تنها راهی که ما می‌توانیم به وسیله آن مقابل انتقادات بایستم خوب نتیجه گرفتن است. اگر نتایج خوبی کسب کنیم مشکلات و انتقادات به حداقل می‌رسد و حمایت هواداران نیز چند برابر می‌شود.

 با توجه به اینکه تو در راه‌آهن ضربات ایستگاهی را می‌زدی در پرسپولیس هم این کار را خواهی کرد؟

در تمرینات، من و هادی نوروزی روی ضربات ایستگاهی زیاد تمرین می‌کنیم و انصافا نوروزی هم خوب کاشته می‌زند. فرقی نمی‌کند من پشت ضربات بایستم یا بازیکن دیگری بلکه مهم این است که تیم موفق عمل کند.

 علی کریمی از معدود پیشکسوتان پرسپولیس است که به آینده این تیم امیدوار است، آیا اعتماد او به تیم تاثیری در روحیه شما بازیکنان داشته است؟

کریمی از اسطوره‌های پرسپولیس و فوتبال ایران است و این افتخار را داشتم که در تیم ملی شاگردش باشم. مطمئنا حمایت کریمی از تیم و اعتمادش به بازیکنان مایه دلگرمی همه ما خواهد بود و امیدوارم شرایطی پیش آید که کریمی در تمرینات تیم شرکت کرده و برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)