پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر فولاد خوزستان،گفت: دوپینگ ما هواداران پرسپولیس هستند و گفته ایم از قراردادهای بازیکنان کم کنند تا هواداران پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

رامین رضاییان جمعه شب و پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: باید به روندی که در پیش گرفته ایم ادامه بدهیم و نباید در این مسیر مغرور شویم.
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در هر بازی نسبت به بازی قبلی بهتر شویم، افزود: من دست همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند را می فشارم و واقعا خجالت می کشیم که در حضور این تماشاگران شکست خورده و یا حتی مساوی کنیم.
مدافع سرخ پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: ما نباید مغرور شویم بلکه باید سرمان را پایین بیندازیم؛ اگر می خواهیم قهرمان شویم باید سرمان پایین باشد تا با کسب یک رتبه خوب دل هواداران را شاد کنیم.
رضاییان اظهار داشت: در نیمه اول یک موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتم که شانس با من یار نبود ولی با این حال مهم پیروزی تیم و کسب 3 امتیاز بود.
وی افزود: ما موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کنیم و این باعث می شود که ترس و دلهره در دل آنها ایجاد کنیم.
رضاییان تصریح کرد: در حال حاضر موقعیت خیلی خوبی داریم ولی همچنان سخنی از قهرمانی نمی گوییم.
وی در پاسخ به سوالی درمورد رایگان اعلام شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه ها ضمن استقبال از این موضوع اظهار داشت: ما حتی این پیشنهاد را دادیم که از قراردادمان کم کنند تا هواداران به استادیوم بیایند و از مسئولان تشکرمی کنم که حضور تماشاگران را در ورزشگاه رایگان اعلام می کنند.
مدافع پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود وی یکی از بازیکنان پرسپولیس است که ادعا شده دوپینگ کرده اند، گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد زیرا دوپینگ ما هوادارانی هستند که از ما حمایت می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)