مدیربرنامه های مدافع سابق پرسپولیس گفت: اگر تراکتورسازی با من مشکل داشت امضایم پای قرارداد بنگر نبود.

 باشگاه تراکتورسازی تبریز به رامین رضاییان اعلام کرده که برای مذاکره تنها خود او و پدرش را به رسمیت می شناسند و اگر مدیر برنامه های وی در مذاکرات ورود کند این انتقال منتفی خواهد شد.

در همین زمینه مدیر برنامه های این بازیکن در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم چون باید اول موضوع رسما اعلام شود و بعد من نظر می دهم.هرکسی مختار است که موضوعی را مطرح کند. من هیچ مشکلی نه با باشگاه تراکتورسازی و نه با هیچ باشگاه دیگری ندارم. به نظرم اگر چنین خواسته ای داشتند به خودم می گفتند. با  قلعه نویی هم مشکلی ندارم. بنده کارگزار رسمی فدراسیون هستم و فدراسیون من را تایید می کند.

این فرد افزود: رامین رضاییان قبل از رفتن به ایتالیا کارها و حق امضا را به من سپرد. این مسایل را حاشیه می دانم و اصل قضیه توافق رامین با یک باشگاه است که هنوز با هیچ باشگاهی به نتیجه نرسیده ایم.

مدیربرنامه های رضاییان در پاسخ به این سوال که اگر تراکتوری ها رسما این شرط خود را مطرح کنند چه واکنشی نشان خواهد داد گفت: مطمئنم  قلعه نویی یک فرد حرفه ای است. بعید می دانم چنین شرطی گذاشته باشد. محسن بنگر هم در آن باشگاه بازیکن من است و ما با آجرلو نشستیم صحبت کردیم و قرارداد بستیم. امضای من پای قرارداد بنگر هم هست و هیچ مشکلی نداشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)