پرسپولیس نیوز :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که علاقه‌ای ندارد برای استقلالی‌ها پیش از دربی تهران کری بخوانم.

رامین رضاییان در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی روز جمعه این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: دربی بازی بسیار مهمی است. روز جمعه اولین دربی من محسوب می‌شود و امیدوارم که هواداران هر دو تیم به ورزشگاه بیایند و استادیوم آزادی بار دیگر پر شود. من از همین جا به هواداران قول می‌دهم که روز جمعه شاهد بازی هجومی از دو تیم باشند و از دربی لذت ببرند.

وی در خصوص اینکه برخی از بازیکنان هدف‌شان از حضور در دربی فقط ایجاد حاشیه است، عنوان کرد: من با متوجه این سوال نمی‌شوم. بازیکن وقتی وارد  زمین می‌شود، می‌خواهد فوتبال بازی کند. قطعاً هر کسی که به فکر حاشیه باشد در نهایت دو یا سه سال می‌تواند فوتبال بازی کند، چون حاشیه به هیچ وجه کمک نمی‌کند. در مجموع همان طور که مطمئن هستم روز جمعه فوتبالی خوب و هجومی از پرسپولیس و استقلال خواهیم بود چون استقلال هم تیمی دفاعی نیست.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی 81 و آیا اینکه نمی‌خواهد برای استقلالی‌ها کری بخواند، عنوان کرد: مسلما بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. و من هم دوست ندارم برای استقلالی‌ها کری بخوانم وقتی صحبت‌های شب گذشته حنیف عمران زاده را خواندم که گفت دیگر نمی‌خواهم برای پرسپولسی‌ها کری بخوانم خیلی از او خوشم آمد. به نظر من فوتبالیست نباید حواسش را به کری خواندن جمع کند باید حرفش را در زمین بخواهند کری خواندن برای فوتبالیست‌ها و هواداران خوب نیست.

رضاییان در خصوص تقابلش با یعقوب کریمی در دربی 81 و اینکه می‌تواند در این تقابل برنده باشد، خاطرنشان کرد: یعقوب کریمی یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است اما مسلماً هر کسی در دربی تمام توانش را می‌گذارد. کریمی یا هر بازیکن دیگری برای من قابل احترام است اما جمعه هر کسی بیشتر تلاش کند، موفق می‌شود ضمن اینکه در دیدرای مانند دربی اصلا بحث شخصی مطرح نیست و این 11 نفر هستند که باید کنار هم عملکرد خوبی داشته باشند. من امیدوارم که 11 نفر پرسپولیس روز دربی موفق باشند.

وی در پایان در خصوص اینکه روز گذشته محسن بنگر در مصاحبه‌ای به حالت مزاح گفته بازیکنان جوان و «بی‌کله» پرسپولیس دربی خوبی را پشت سر خواهند گذاشت، گفت: الآن دیگر بازیکن جوانی نداریم پس از گذشته 10 هفته همه باتجربه شدند شما نگاه کنید تیمی مانند تیم استقلال خوزستان با آن همه جوان بدون استرس در آزادی مقابل استقلال بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)