پرسپولیس نیوز : مدافع فصل قبل پرسپولیس گفت با وجود اینکه از استقبال باشگاه پرسپولیس مطمئن نیست ولی امشب به ترکیه می رود و قراردادش را فسخ می کند.

به گزارش پرسپولیس نیوز، رامین رضاییان با اشاره به اینکه موفق به دیدار با علی اکبر طاهری نشده است در صفحه خودش نوشت: مهربونا من امشب دارم ميرم تركيه تا الانم منتظراقاي طاهري بودم چون قرار بود تماس بگيرند تا بتونيم صحبت كنيم كه بدونم نظرشون چيه در موردم تا منم با خيال راحت ميرفتم براي فسخ چون يك درصد اونا بخوان لج كنن من تكليفمو تو ايران با پرسپوليس ميدونستم با اين حال دلو ميزنم به دريا به عشق شماها هر جوري شده ميرم فسخ ميكنم حتي اگه پولي بدم ايرادي نداره دعا كنيد برايم مثل هميشه تا انشاالله منم بتونم فردا فسخ خود را بدون هيچ مشكلي بگيرم با جلسه اي كه با باشگاه ريزه اسپرت تركيه دارم.
عزيزانم ديروز ما با اقاي تركاشوند راجب هيچ شرطي صحبت نكرديم يك شرطي بود كه ربط به قراردادم نداشت ازتون خواهش ميكنم به خيلي از شايعات توجه نكنيد.
خيلي دوستون دارم. من ميخوام ثابت كنم دوستون دارم و قلبم با شماس پرسپوليسياي با عشق ولي اميدوارم اقايونم كمكم كنند نه اينكه اعدامم كنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)