پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: چون بازیکنان امید انگیزه بیشتری دارند قطعاً‌ اگر تیم امید پرسپولیس به مصاف ما بیاید کار ما سخت‌تر است و امیدوارم این تیم با تیم اصلی‌اش به مسجدسلیمان بیاید!

مسعود رضائیان در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با بهروز مکوندی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد تعویق احتمالی دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس گفت: روز گذشته جلسه‌ هیأت مدیره داشتیم و به همین دلیل نتوانستم جلسه حضوری با سرمربی تیمم داشته باشم اما به صورت تلفنی با هم صحبت کردیم و تصمیم ما بر انجام بازی در روز پنجشنبه است و این موضوع را رسماً‌ به سازمان لیگ اعلام کردم.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها عنوان می‌کنند باید به این تیم به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نگاه ویژه‌ای شود چرا که بازی‌های این تیم بازی‌های مالی است، اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که اگر درخواستی بوده و اجابت نشده نباید آقایان اینطور پاسخ ما را بدهند. خواسته ما این است که هر تیمی که می‌خواهد در آسیا و یا حتی لیگ ایران بازی کند باید خودش را آماده فشارهای بازی‌ها کند و تیم‌های بزرگ باید آماده بازی‌های بزرگ هم باشند و یادمان نرود که نباید خودمان را تافته جدا بافته بدانیم و هر 16 تیم لیگ برای هوادارانشان ارزش دارند و نباید ما از حق و حقوق خودمان به خاطر یک تیم دیگر بگذریم.

رضائیان افزود: البته باید این را بگویم که کسی به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی ملی نمی‌گوید چرا که بحث مسابقات ملی جداست و دیدید که برای جام ملت‌های آسیا لیگ 52 روز تعطیل بود و ما هم هیچ حرفی نزدیم و چون پای منافع ملی در میان بود این تصمیمات را روی چشم‌مان گذاشتیم حتی برای بازی‌های تیم امید هم سرمان را می‌دهیم اما خود من وقتی خاطرات گذشته‌ام در فولاد خوزستان را ورق می‌زنم می‌بینم که 7 بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داشتیم و همان زمان هم 5 بازیکن در تیم ملی امید و با همین وضعیت به مسابقات می‌رفتیم و با همان مهد کودک‌مان همه را می‌بردیم.

وی درباره اظهارات محمود خوردبین که گفته بود با تیم امیدمان به مسجدسلیمان می‌رویم، گفت: خوردبین این حرف را شاید همینطور گفته اما منی که سال‌ها با جوانان کار کرده‌ام می‌دانم که بازیکنان امید چه انگیزه‌ای دارند و قطعاً این حرف خوردبین را یک تهدید جدی برای خودمان می‌دانم و به نظرم از تیم امید پرسپولیس باید بیشتر از تیم بزرگسالانشان ترسید! امیدوارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاتر برود اما همه دیده‌اند که این تیم در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و به نظرم اگر به تیم امیدشان فرصت بدهند شانس بیشتری خواهند داشت! اگر پرسپولیس تیم امیدش را به مسجد سلیمان بفرست ما بیشتر احساس خطر می‌کنیم و امیدوارم تیم اصلی پرسپولیس به مصاف ما بیاید!

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: سه امتیاز بازی روز پنجشنبه برای ما مهم است و با همه وجود به مصاف پرسپولیس می‌رویم و شاید حتی شکست هم بخوریم اما شک نکنید که بهانه نمی‌آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)