خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به شرایط آرمانی و رفع مصدومیت از تعطیلات لیگ برتر بسیار خوشحالم.

غلامرضا رضایی اظهار داشت: پس از اینکه بازی حساس با سایپا را از دست دادم با تلاش و کوشش چند برابر برای رفع مصدومیتم زیر نظر پزشکان کار خود را دنبال کردم و الان تا حدودی در شرایط بهتری هستم، دیگر چندان احساس درد ندارم و پس از معاینه پزشکان برنامه تمرینی جدید خود را می گیرم.

وی افزود: با توجه به مصدومیتی که گریبان گیر من شد برای رسیدن به شرایط آرمانی و حضور در ترکیب پرسپولیس، از تعطیلات بازی های لیگ برتر بسیار خوشحالم چون می توانم بهترین استفاده را از این اتفاق برای رسیدن به آمادگی صد درصد داشته باشم.

رضایی درباره بازی های اخیر پرسپولیس نیز گفت: قبلا هم گفته بودم پرسپولیس روز به روز با به دست آوردن روحیه مناسب و هماهنگی لازم بهتر می شود و نتایج بهتری هم کسب خواهد کرد.

هافبک – مهاجم پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی کشورمان نیز خاطر نشان کرد: باخت مقابل لبنان همه را ناراحت کرد اما امیدوارم با توجه به اینکه هنوز همه چیز را از دست نداده ایم در بازی برابر کره در خانه و با حمایت هواداران به یک نتیجه خوب برسیم، البته کار تیم ملی ایران بسیار سخت است اما انشاا… بچه های ما دست پر از این بازی بیرون می آیند.ش

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)