با نظر دایی در تمرین حضور یافتم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران، گفت: با نظر مستقيم علي دايي و مسوولان باشگاه در محل تمرين تيم حضور يافتم.صحبت‌هاي خوبي با دايي داشتم و در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداختم. اميدوارم كه سبب خير شود.

شيث رضايي مدافع مغضوب تيم فوتبال پرسپوليس تهران كه پس از چندين روز در محل تمرينات اين تيم شركت كرد  خاطر نشان كرد: صحبت هاي مفصلي را با سرمربي تيم انجام دادم و باز هم منتظر مي مانم تا دايي نظر نهايي خود را در خصوص حضورم در تمرينات اعلام كند.

وي افزود: امروز با لباس شخصي در محل تمرين تيم حضور يافته و صحبت هاي دايي را گوش كردم و اميدوارم شرايط براي بازگشتم به تيم فراهم شود.

رضايي در خصوص اختلاف نظر با علي دايي عنوان كرد:

 

 

هيچ مشكل خاصي بين ما وجود ندارد و دايي هر تصميمي بگيرد و هر صحبتي داشته باشد با جان و دل آن را مي پذيرم.

 

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس خانه من است و تنها مي خواهم كه به تيم محبوبم كمك كنم و همه شاهد بودند كه پس از اتفاقات رخ داده نيز هيچ صحبتي در اين خصوص نكردم و تنها تمرين مي كردم.

 

وي افزود: براي برگشت به تمرينات پرسپوليس صد در صد تابع نظرات علي دايي هستم و به نظرات ايشان احترام مي‌گذارم. خوشبختانه تمرينات بسيار خوبي را دنبال مي‌كنم و آماده هستم.

رضايي در پايان درباره عملكرد پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوارم با تلاش و كوشش بيشتر در بازي‌هاي آينده بتوانيم نتايج بهتري بگيريم چون بازيكنان ما پتانسيل بالايي دارند.

گفتني است، شيث رضايي مدافع مغضوب تيم فوتبال پرسپوليس كه پس از شهرآورد تهران از سوي علي دايي اخراج شده بود امروز با لباس شخصي در تمرينات اين تيم حضور يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)