خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل نفت فقط برای برد به میدان می‌رویم، فقط امیدوارم اتفاق غیرفوتبالی رخ ندهد.

غلامرضا رضایی در خصوص بازی مقابل نفت تهران اظهارداشت: همه بچه‌ها در پرسپولیس می‌دانند که بازی بسیار سخت و حساسی را پیش‌رو داریم چون بازی ما در جام حذفی است. همه می‌دانند با توجه به شرایط خاص جام حذفی این بازی شاید با بازی‌های دیگر فرق داشته باشد.

وی افزود: اما اکنون شرایط تیم ما خیلی خوب است و بچه‌ها بسیار آماده و سرحال برای یک برد شیرین مقابل نفت لحظه‌شماری می‌کنند.

رضایی تاکید کرد: در بازی مقابل نفت فقط برد می‌خواهیم و با تمام انگیزه و قدرت خود تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به هدفمان یعنی صعود به مرحله بعدی جام حذفی برسیم. البته هرگز حق نداریم نفت را دست کم بگیریم و باید مقابل این تیم باهوش باشیم.

رضایی درباره شرایط خودش نیز گفت: بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتم خوشبختانه در بازی مقابل فجر عملکردم بد نبود اما فردا مطمئنم به شخصه روز بسیار خوبی در پیش خواهم داشت.انشاالله بتوانم جواب کادرفنی را و اعتماد آنها را بدهم. اگر اتفاقات غیرفوتبالی پیش نیاید من به فردا امیدوارم. البته منظورم از این حرف خدای ناکرده بی احترامی به کسی نیست.

رضایی خاطرنشان کرد: بعد از مصدومیتی که گریبان‌گیرم شد متأسفانه تیم ملی را از دست دادم اما همان روز قول دادم که برمی‌گردم و عقب ماندگی‌ها را جبران می‌کنم. الآن هم به شرایط عالی خودم رسیده‌ام.

وی افزود: هدفم این است که اول در پرسپولیس نمره مثبت بگیرم و سپس هر زمان به تیم ملی دعوت شدم با تمام وجود برای پیراهن تیم ملی بجنگم و افتخار آفرینی کنم. من امیدوارم که کادرفنی تیم ملی و کی‌روش بازی‌هایم را ببیند و من هم نظر آنها را جلب کنم.

رضایی گفت: من هم مثل همه فوتبالیست‌های ایران دوست دارم به تیم ملی کشورم برای رسیدن به جام جهانی خدمت کنم و به نظرم فرصت خوبی دارم تا سه بازی آینده تیم ملی با کمک دوستانم در پرسپولیس خودم را بیشتر ثابت کنم چون دوست دارم وقتی تیم ملی ما به برزیل می‌رود من هم عامل این اتفاق باشم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه در فوتبالم اول به خدا تکیه کردم و بعد دعای خیر خانواده‌ام و هواداران خونگرم پرسپولیس پشت من بوده، من همیشه به جز کمک از خدا از هیچ‌کس دیگر کمکی نخواسته‌ام و همین‌کارم را که از دوران نوجوانی اغاز کرده‌ام تا آخر زندگی‌ام ادامه خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)