مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: همه ما برای بازی با استقلال انگیزه دارند و انگیزه منصوریان از همه بیشتر است.

 غلامرضا رضایی در گفت‌وگو باتسنیم در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار با استقلال گفت: شرایط تیمی بسیار خوبی داریم و در این هفته ریکاوری مناسبی انجام داده‌ایم و توانسته‌ایم خود را به خوبی آماده کنیم.

وی با اشاره به تساوی هفته گذشته تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز افزود: در بازی هفته گذشته می‌توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت به تساوی رسیدیم. در حالی که چند موقعیت گلزنی خوب داشتیم و نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم، روی غافلگیری گل خوردیم و پیروزی را از دست دادیم.

مهاجم نفت تهران با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای دیدار روز پنجشنبه با استقلال انگیزه‌های زیادی دارند، اظهار داشت: در چند هفته گذشته بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم که متاسفانه این بازی‌ها با برد همراه نبوده و از روی بدشانسی و اشتباهاتی که خودمان داشتیم، پیروزی را از دست داده‌ایم. امیدوارم از بازی با استقلال استارت پیروزی‌های متوالی‌مان را بزنیم و مقابل این تیم با ارائه یک بازی خوب به 3 امتیاز برسیم.

رضایی خاطرنشان کرد: استقلال تیم بسیار خوبی دارد که بازیکنانش شناخته شده هستند و از این رو به اندازه کافی آنها و نوع بازی‌شان را می‌شناسیم. بازیکنان تیم می‌دانند که بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت و تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت تا از این بازی نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی برای بازی با استقلال ندارد، ادامه داد: با شرایطی که دو تیم نفت و استقلال دارند، امیدوارم بازی خوبی از آب درآید و همه از این بازی لذت ببرند. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای تیمم مثمرثمر باشم و امیدوارم گلزنی هم کنم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با گل زدن به نفت موجب خوشحالی هواداران این تیم هم خواهد شد یا نه، گفت: مطمئناً همینطور است و هواداران پرسپولیس هم خوشحال خواهند شد. من تمام تلاشم را می‌کنم تا در اختیار تیمم باشم و با انرژی بالایی در زمین حاضر خواهم شد. در هر تیمی که باشم به پیراهن آن تیم تعصب دارم و این بار نیز برای نفت تمام تلاشم را خواهم کرد.

رضایی درباره تقابل علیرضا منصوریان با استقلالی‌ها اظهار داشت: همانطور که آقای منصوریان بارها اعلام کرده یک استقلالی با تعصب است و خودش را استقلالی می‌داند، اما او هم اکنون به تیم نفت تعصب دارد. علاقه منصوریان به استقلال بر کسی پوشیده نیست و خودش همیشه صادقانه این را گفته اما مطمئناً تمام توانش را می‌گذارد تا در این بازی نتیجه بگیرد.

وی در پایان به تسنیم گفت: همه برای این بازی انگیزه دارند و انگیزه آقای منصوریان از همه بیشتر است. او این انگیزه را به بچه‌ها انتقال داده و امیدوارم نتیجه خوبی مقابل استقلال بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)