مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: ایمان دارم که منصوریان در آینده به یکی از بهترین مربیان ایران تبدیل خواهد شد.

غلامرضا رضایی در بازی برگشت پرسپولیس با نفت تهران هم موفق شد دروازه تیم پیشین خود را باز کند. نکته قابل توجه اینکه شمار گل‌هایی که رضایی برای پرسپولیس به ثمر رسانده کمتر از گل‌هایی است که او در تیم‌های دیگر وارد دروازه سرخپوشان کرده است! او در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص و موارد دیگر به اظهارنظر پرداخته که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

باز هم نفت یک تیم بزرگ دیگر را شکست داد.

خدا را شکر که این بازی را هم بردیم و به صدر جدول رسیدیم. پرسپولیس هم انصافاً مقابل ما فوتبال بازی کرد و به دنبال برد بود. نباید فراموش کنیم که دو تیم در بازی قبل خود 120 دقیقه نبرد سنگین داشتند و به این خاطر هم آنطور که باید سرحال نبودند. شاید اگر بازی دو روز دیرتر برگزار می‌شد جذاب‌تر از آب در می‌آمد.

 پرسپولیس نسبت به بازی رفت قوی‌تر شده بود؟

خیلی به این مسئله دقت نکردم اما تیم ما نسبت به ابتدای فصل خیلی پخته‌تر و هماهنگ‌تر شده است و روند رو به رشدی داشته‌ایم. مهم این است که بتوانیم در نیم‌فصل دوم هم این روند را ادامه دهیم، چون بازی‌ها در دور برگشت به مراتب سخت‌تر است.

 دلیل موفقیت نفت را بیشتر در چه می‌بینی؟

ما یک تیم بی‌حاشیه متشکل از بازیکنان جوان و با انگیزه داریم. اعضای کادرفنی‌مان هم واقعاً برای تیم وقت می‌گذارند و بسیار زحمتکش هستند. کلاً سازماندهی باشگاه خوب است و اتحاد و یکدلی خوبی هم در تیم حاکم است. خیلی از انتخاب اول فصل خود راضی‌ام و یکی از بهترین دوران فوتبالی خود را در نفت سپری می‌کنم.

 دوست دارید در فینال جام حذفی باز هم با پرسپولیس بازی کنید؟

ما کار خیلی سختی در مشهد مقابل پدیده خواهیم داشت و از حالا باید روی این بازی تمرکز کنیم. امیدوارم یک فینال جذاب را شاهد باشیم و تیمی که لیاقت دارد، قهرمان شود.

 

 چرا اینقدر راحت به پرسپولیس گل می‌زنی؟

گل زدن به پرسپولیس راحت نیست. در بازی دیروز (دوشنبه) یک لحظه از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کردم و موفق به گلزنی شدم. البته باز هم می‌توانستم گل بزنم که توپ را به خاطر سرعت زیادش به خوبی استپ نکردم.

 به نظر می‌آید آمار گلزنی‌ات به پرسپولیس بهتر از آمار گلزنی‌ات برای این تیم باشد.

بله همین طور است اما مشکل من نبودم. اگر در پرسپولیس کم گل زدم دلایل زیادی داشت که خودتان بهتر می‌دانید.

 ظاهراً دل پری از پرسپولیس داری.

نه دلم پر نیست. در نفت و تیم‌های دیگر من در پست دلخواه خود بازی می‌کردم اما در پرسپولیس این طور نبود و در اکثر بازی‌ها در کناره‌ها از من استفاده می‌شد.

 در پرسپولیس حتی  تیم ملی را هم از دست دادی.

کاری به گذشته ندارم. در حال حاضر انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی دارم و در اوج آمادگی به سر می‌برم. شکر خدا هر وقت در تیم ملی به من میدان داده شد بهترین عملکرد را ارائه داده‌ام و مربیان این تیم شناخت کاملی از من دارند. دوست دارم در جام ملت‌های آسیا به میدان بروم و ان‌شاءالله که این اتفاق رخ می‌دهد.

 این‌ ر‌وزها همه از منصوریان تعریف و تمجید می‌کنند، نظر تو در خصوص این مربی چیست؟

قبلاً گفته‌ام منصوریان از مربیان کار بلد و آینده‌دار فوتبال ایران است که کارش را دوست دارد و برای آن روزی هفت هشت ساعت وقت می‌گذارد. ایمان دارم که منصوریان در آینده به یکی از بهترین مربیان ایران تبدیل خواهد شد، هر چند که الان هم او واقعاً جزو بهترین‌هاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)