خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت شرایط تیم، برای من بازی مقابل فجر دیگر تمام شده است.

غلامرضا رضایی درباره آخرین شرایط خودش اظهار داشت: خوشبختانه پس از گلی که در بازی برابر فجر به کمک دوستانم زدم و با توجه به شرایط حساس پرسپولیس، دیگر بازی با فجر برای من تمام شده و به آن فکر نمی‌کنم.

وی افزود: از امروز به دنبال این هستم تا اگر گل‌محمدی به من فرصت بدهد در دیدار سخت مقابل گهر نیز گلزنی کنم و حتی پاس گل بدهم تا با کسب چند برد دیگر به بالای جدول نزدیک شویم.

رضایی ادامه داد: خوشبختانه شرایط پرسپولیس با توجه به رفع مشکلات روحی و روانی بسیار عالی شده و همه بچه‌ها آماده اند تا باز هم با بازی‌های زیبا و هجومی حریفان را یکی پس از دیگری غافلگیر کنند البته باید مقابل همه حریفان باهوش باشیم که اتفاقات بازی با نفت آبادان تکرار نشود.

رضایی خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در بدترین شرایط و مخصوصاً در روزهایی که من مصدوم بودم اجازه نداد دلسرد شوم و فقط با تکیه بر او و کمک همه بازیکنان، هواداران و کادر فنی انشاءالله باز هم برای پرسپولیس گل ‌می زنم و یا پاس گل می‌دهم چون هدف من حضور در تیم ملی و کمک به فوتبال کشورم است تا جایگاهم را پس بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)