مدیرعامل باشگاه سایپای البرز گفت: دایی دوست و همشهری من است اما با او مذاکره نکرده‌ام.

به گزارش تسنیم، بیت‌الله رضایی در حاشیه نشست مدیران لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درباره آخرین وضعیت مجید جلالی در باشگاه سایپا اظهار داشت: ما با جلالی قراردادی سه ساله داریم که برای ادامه راه نیاز به توافقاتی است.

وی افزود: در بین راه این قرارداد سه ساله ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که ما در آن صورت مجبوریم تصمیم دیگری بگیریم. البته جلالی برای لیگ پانزدهم و باشگاه برنامه داده است که در حال بررسی آن هستیم. کمیته فنی باشگاه سایپا بازی‌های تیم را در طول فصل مورد بازبینی قرار می‌دهد و برنامه جلالی را با دقت بررسی خواهد کرد. بعد از بررسی تمام جوانب کمیته فنی باشگاه نظرش را در مورد جلالی به ما ابلاغ خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد جلالی در فصلی که گذشت راضی بودند یا نه گفت: من در نیم‌فصل دوم و در شش هفت هفته پایانی کارم را با باشگاه سایپا شروع کردم و به این خاطر نمی‌توانم اظهارنظر کاملی در خصوص عملکرد جلالی داشته باشم. قطعاً برای فصل آینده خیلی بهتر می‌توانم در مورد عملکرد مربی تیمم نظر بدهم.

رضایی درباره میزبانی باشگاه سایپا از جلسه مدیران لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ یادآور شد: ما اخیراً نشستی با کفاشیان و دیگر مسئولان داشتیم و قرار شد میزبانی این نشست را باشگاه سایپا برعهده بگیرد. امیدواریم در این جلسه تصمیمات خوبی برای کمک به فوتبال ایران اتخاذ شود.

وی درباره اینکه آیا علی دایی گزینه جانشینی جلالی است و مذاکراتی بین او و این مربی انجام شده است، تأکید کرد: دایی از دوستان خوب و همشهری من است اما تا الان نه با او و نه با هیچ فرد دیگری مذاکره نکرده‌ایم. البته در روزهای اخیر با کفاشیان دو بار دیدار کرده‌ام و دلیل نمی‌شود دوستان درباره این نشست‌ها اعلام نظر کرده و اعلام کنند حتماً همکاری قرار است بین ما صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)