مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نتایج ضعیف این تیم در لیگ یازدهم را بدشانسی می داند و می گوید با پیروزی مقابل فجرسپاسی بدشانسی های این تیم به پایان رسیده است.

 

غلامرضا رضایی در خصوص پیروزی مقابل فجر سپاسی گفت: این دیدار برای ما از حساسیت بالایی برخوردار بود و باید مقابل فجر پیروز می شدیم. هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقیتهای زیادی را از دست دادیم.

ولی با تعویض های خوب حمید استیلی تیم ما در 30 دقیقه پایانی حملات زیادی را روی دروازه فجر سپاسی انجام داد و در نهایت موفق شدیم در این دیدار خارج از خانه به برتری برسیم.

 

وی در مورد تیم فجر اظهار داشت: فجر فوتبال را خوب بلد است. بازیکنان سرحال و با انگیزه‌ای دارد، اما ما خودمان را برای این دیدار آماده کرده‌ بودیم و خوشحالم بدشانسی های پرسپولیس به پایان رسید.

 

مهاجم پرسپولیس درخصوص حضور علی پروین در جمع هیئت مدیره باشگاه اظهار داشت: علی پروین در این مدت با صحبت هایی که انجام داد، تیم ما را از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داد و باخت دربی را به فراموشی سپردیم و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم هر چه زودتر به صدر جدول برسیم.

 

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران منتظر پرسپولیس واقعی باشند. امیدوارم با حمایت آنها در مقابل صبا به برتری برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)