خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از عزیزان با حرف و حدیث‌هایی درباره من شیطنت کردند اما در ترکیب اصلی قرار گرفتم.

غلامرضا رضایی درباره بازی مقابل ملوان اظهار داشت: قطعا یکی از حساس‌ترین بازی‌های جام حذفی روز چهارشنبه بین پرسپولیس و ملوان برگزار خواهد شد و ما هم چاره‌ای جز برد نداریم. در طول یک هفته گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و خوشبختانه به دستورات تاکتیکی مربی موبه مو عمل کردیم و به نظرم برای بازی روز چهارشنبه صددرصد آماده‌ایم.

وی درباره بازی با ملوان نیز گفت: همیشه ملوان مخصوصا در چند سال گذشته مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشته است اما شرایط پرسپولیس فرق کرده و به نظرم با آمادگی بسیار بالایی منتظر روز چهارشنبه هستیم، امیدوارم هر فردی که به میدان برود به پرسپولیس کمک کند.

وی درباره قرار نگرفتن اسمش در لیست مازاد پرسپولیس نیز گفت: یکسری مثل همیشه شیطنت‌هایی در خصوص من انجام دادند اما مهم نبود چون الان در خدمت پرسپولیس هستم و حتی در ترکیب اصلی قرار گرفتم. می‌خواهم در نیم فصل دوم و جام حذفی با تمام وجودم برای پرسپولیس به میدان بروم که امیدوارم پس از رفع آن مصدومیت بدهنگام به هدفم برسم.

رضایی در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس نیز گفت: من بازیکن هستم و می‌خواهم تمام فکر و ذکرم را به بازی‌های آینده مشغول کنم. تصمیمی بود که گرفته شده و الان پرسپولیس احتیاج به آرامش و رفع مشکلات روحی و روانی دارد تا بتواند با یک برد شیرین با خیال راحت به مرحله بعدی جام حذفی برود.

مهاجم پرسپولیس در پایان یادآور شد: امیدوار هستم که روز چهارشنبه با توجه به اینکه همه بچه‌ها انگیزه دارند تا با یک بازی قابل قبول خود را ثابت کنند، هواداران نیز ما را تنها نگذارند. می‌خواهیم مثل همیشه بازی خودمان را انجام بدهیم و مثل همیشه با تمام توان و قدرت به میدان خواهیم رفت. فقط امیدوارم اسیر اتفاقات نشویم. البته باز هم می‌گویم ملوان تیم کوچکی نیست و باید بسیار باهوش و منطقی بازی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)