پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون دنبال بازارگرمی نیستم بیشتر سکوت کرده‌ام اما تا نیم‌فصل تکلیفم روشن می‌شود.

غلامرضا رضایی ابتدا در خصوص آخرین شرایط خودش و پیشنهادهای داده شده، اظهار داشت: با توجه به شرایط و اتفاقاتی که برای من افتاد این طبیعی است که برخی تیم‌ها ابراز تمایل کنند که در خدمت آنها باشم که این برای من یک افتخار است.

وی افزود: من یک‌بار گفتم و صد بار دیگر می‌گویم همیشه به پیراهن پرسپولیس و شاگردی دایی افتخار می‌کنم و خدای ناکرده سعی نکردم که در این چند وقت از طرف من برای پرسپولیس اتفاق حاشیه‌ای بیافتد به همین دلیل سکوت کردم.

رضایی ادامه داد: دنبال بازارگرمی نیستم اما چند پیشنهاد دارم ولی تا نیم‌فصل در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهم کرد تا ببینم تکلیفم چه می‌شود.

وی در پاسخ سوالی که آیا احتمال ماندنت در پرسپولیس است یا خیر، گفت: نمی‌دانم همه چیز دست خداست فعلا با توجه به اینکه پرسپولیس نیاز به آرامش دارد همه باید تا نیم‌فصل به این تیم کمک کنیم تا به هدفش برسد من هم ان‌شاءالله با جمع‌بندی‌هایی که انجام می‌شود تکلیفم نیم‌فصل مشخص می‌شود. اما مطمئن باشید هیچ کار غیرقانونی انجام نمی‌دهم و همه کارم قانونی است، من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر موضوعی مبنی بر جدایی از این تیم برایم پیش بیاید با هماهنگی کامل باشگاه این کار را خواهم کرد تا ان‌شاءالله به هدف اصلی‌ام یعنی حضور در جام جهانی برسم.

وی در پاسخ سوالی که برخی‌ها می‌گویند تو در تمرینات انگیزه لازم را نداری، یادآور شد: اینطور نیست، من تا انتهای فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و پایبند قراردادم هستم باز هم می‌گویم اگر اتفاقی بیافتد با هماهنگی با مسئولان باشگاه است و هیچ‌وقت خودسرانه کاری انجام نمی‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)