طرفدار آرژانتین هستم از برزیل خوشم نمی آید
مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی به قول خودش در عصر فوتبالی خود تا به این حد حسرت نخورده بود. او تنها بازیکن ملی پوش است که به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی ایران و برزیل به میدان برود و همین مسئله به شدت او را عذاب می دهد. تازه ترین حرفهای رضایی را با هم می خوانیم:

 

*از اخرین وضعیت خودت بگو ؟

شکر رو شکر شرایطم نسبت به هفته قبل خیلی بهتر است،چند روزی است که تمرینات بدنسازی را آغاز کرده ام و به تازگی سرعتی هم می دوم هر روز هم در کلینیک دکتر ذرینه با دستگاه کار می کنم.


*شرایط طوری است که مقابل برزیل بازی کنی یا مربیانت اجازه جدایی تو را از اردوی تیم نمی دهند؟

شرایط بهتر شده اما هنوز صددرصد نیستم ، تازه قرار است از یکی دو روز آینده پا به توپ شوم و با این شرایط نمی توانم با آمادگی کامل به میدان بروم ، این مورد را در تماسی که با پزشک تیم ملی و افشین قطبی داشتم به آنها گفتم.

 

 

*می ترسی مصدومیتت تشدید شود؟

نه بحث این حرفها نیست وقتی اماده نیستم دلیلی ندارد به اردوی تیم ملی بروم بازیکنانی باید مقابل برزیل به میدان بروند که در اوج امادگی قرار داشته باشند با این وضعیتی که من دارم به هیچ وجه نمی توانم بازیکن دلخواه کادر فنی تیم ملی باشم، مخصوصا بازی با برزیل که بسیار سنگین است.


*این که قطبی شخصا خواسته تو به اردوی تیم ملی اضافه شوی چقدر برایت ارزش دارد؟

مطمئنا اعتماد سرمربی تیم ملی به من خیلی برایم ارزسمند است فکر کنم در بازی های اخیری که برای  تیم ملی به میدان رفتم اینقدر خوب بودم که حالا قطبی تا این حد روی من حساب باز می کند باور کیند بابت از دست دادن رقابت غرب اسیا و بازی برزیل خیلی ناراحتم.


*حتما برای از دست دادن بازی برزیل خیلی حسرت خوردی؟

در زندگی تا این حد حسرت نخورده بودم هرچه به بازی با برزیل نزدیک نزدیک تر می شویم بیشتر خود خوری می کنم ،حتما قسمت قسمت نبود که در این بازی بزرگ به میدان بروم.


*تیم ملی که مقابل کویت به میدان رفت خیلی ها را ناامید کرد تو را چطور؟

باخت به کویت یک اتفاق بود به نظر من تیم ملی واقعی را شما باید در بازی با کره ،ارمنستان و چین بسنجید تمی که در مسابقات غرب اسیا به میدان رفت نصف تیم ملی بود و با این حال تا قبل از دیدار فینال خیلی خوب کار کردنددر بازی با کویت هم خستگی دلیل اصلی شکست ما بود.


*ایران مقابل برزیل شانسی برای کسب تساوی دارد؟

شک نکنید،تیم ملی در این دیدار خیلی خوب و با برنامه و انگیزه بالا ظاهر خواهد شد. من شخصا طرفدار ارژانتین هستم و زیاد از برزیل خوشم نمی آید ،به این خاطر دوست دارم تیم ملی بازنده این میدان نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)