مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس با انتقاد از زمین و جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: همین که با این شرایط مقابل شهرداری بازنده نبودیم خیلی خوب است.

 

غلامرضا رضایی در خصوص تساوی 2 بر 2 مقابل شهرداری تبریز گفت: بد شروع کردیم و روی غافلگیری، شهرداری دو بار دروازه ما را باز کرد. دنبال بهانه نیستم اما زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز افتضاح بود و به ما  اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم.

 

وی ادامه داد: جبران دو گل خورده در زمین حریف بسیار سخت است. اگر بازی نیمه دوم را در نیمه اول به نمایش می‌گذاشتیم می‌‌توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم. البته همین که با این شرایط مقابل شهرداری بازنده نبودیم خیلی خوب است.

مهاجم پرسپولیس در مورد عملکرد خودش گفت: متأسفانه من موقعیت آنچنانی نداشتم که بخواهم درباره آن حرف بزنم. در بازی‌های قبلی بچه‌ها من را صاحب موقعیت می‌کردند اما در این بازی بیشتر سعی کردم بازیکنان دیگر را صاحب توپ کنم.

رضایی در خصوص جو ورزشگاه گفت: واقعاً جو عجیبی بود، از وقتی که وارد زمین شدیم تا لحظه‌ای که ورزشگاه را ترک کردیم به برخی از بازیکنان مخصوصاً علی کریمی فحش دادند. واقعا برای من جای تعجب داشت. اگر تماشاگران ما این کار را در تهران انجام دهند، چه بلایی سر آنها می‌آید؟‌ متأسفانه هر وقت به تبریز رفتیم این مشکلات بود و هیچ‌کس نیست که به آنها رسیدگی کند.

وی درباره بازی روز جمعه مقابل مس سرچشمه خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم در تهران به سه امتیاز برسیم. به بازی‌های قبلی این تیم نگاه نمی‌کنیم و حریف را دست‌کم نخواهیم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)