پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدایی‌اش از این تیم گفت: پرسپولیس برای من همان پرسپولیسی است که روز اول به آن آمدم، فقط در این شرایط احساس می‌کنم باید یک تصمیم درست بگیرم.

غلامرضا رضایی در مورد تصمیم‌اش مبنی بر جدایی از پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت: همه چیز تا چند روز آینده مشخص می‌شود و انشاءالله تصمیمی می‌گیرم که درست باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شد که تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد، اظهار داشت: چند مورد مثل نیمکت‌نشینی، حضور در سال جام جهانی و … باعث شد که چنین تصمیمی بگیرم. من همیشه سعی کرده‌ام با تمام وجود بازی کنم. در فوتبال حرفه‌ای چنین مسائلی پیش می‌آید و باید سعی کنیم تا با آن حرفه‌ای برخورد کنیم. شما شاهد هستید که در این مدت من هیچ صحبتی انجام نداده‌ام تا تمرکز خودم، دایی و تیم به هم نریزد.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس برای من همان پرسپولیسی است که روز اول به آن آمدم، فقط در این شرایط احساس می‌کنم باید یک تصمیم درست بگیرم.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا وجود مهاجمان زیاد در پرسپولیس و رقابت باعث شده که تا از این تیم جدا شود، عنوان کرد: اصلاً بحث رقابت نیست، اتفاقاً من رقابت را دوست دارم و هر جایی هم که بوده‌ام رقابت سنگین بوده است. من از اول فوتبالم همیشه با بهترین بازیکنان رقابت کرده‌ام ولی بعضی اوقات باید تصمیماتی گرفت تا به صلاح خود آدم باشد.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به شایعه‌ای که چند روز گذشته مبنی بر جدایی او، نوری و نوروزی از این تیم شنیده می‌شود و اینکه آیا او اولین ضلع از این مثلث است، تاکید کرد: من در هیچ ضلعی نیستم و برای خودم تصمیم می‌گیرم، هر کسی هم می‌تواند برای خودش تصمیم‌گیری کند. من مثل فوتبالم خیلی صادقانه با این مسئله برخورد کردم و هیچ موقع زیر و رو نکشیده‌ام، همانطور که نیم‌ساعته با پرسپولیس قرارداد بستم و قراردادم را تمدید کردم و الان هم مثل همیشه برخورد می‌کنم.

رضایی با تاکید بر اینکه به علی دایی علاقمند است، گفت: برای من دایی همان دایی است و او را دوست دارم حتی اگر از پرسپولیس جدا شوم مشکلی در این مورد وجود ندارد، الان هم مشکلی نیست فقط خوشحالم که دایی در این مورد صادقانه برخورد کرد و کمال همکاری را با من انجام داده است. از این بابت نگرانی ندارم.

وی ادامه داد: ممکن است در سال‌های آینده و شاید فصل بعد در پرسپولیس یا تیم دیگری با دایی همکاری کنم و اعلام می‌کنم که همیشه افتخار شاگردی دایی را داشته‌ام.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالی‌اش با این باشگاه حل شده است، عنوان کرد: حالا به این مسائل هم می‌رسیم و در روزهای آینده این مسئله را هم حل می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)