مرجع خبری پرسپولیس : شیث در واکنش به رأی کمیته انضباطی گفت: پیش بینی این حکم را می کردم که دو سال محروم شوم اما به نظرم باید اجازه می دادند تا از خودم دفاع کنم.

وی ادامه داد: وکلای من در ارتباط با حکم صادر شده، اقدامات قانونی خودشان را شروع خواهند کرد و من از طریق آنها به احقاق حق خود خواهم پرداخت. لایحه دادخواست تجدید نظر یا استیناف توسط وکلای من بزودی تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد.

 

 

وی تاکید کرد : از طریق وکیلم آقای رفیعی به این رای اعتراض خواهیم کرد. امیدوارم که مسئولان محترم فدراسیون فوتبال به در خواست تجدید نظر و استیناف با دید مثبت بنگرند و تخفیف مورد درخواست را در حکم صادر شده به من بدهند . دوست ندارم کار به فیفا و دادگاه Cas کشیده شود. چرا که زندگی ورزشی من با 20 ما محرومیت که در واقع نزدیک به سه فصل مسابقات خواهد بود، در کشور عزیزم ایران پایان خواهد یافت و من لاجرم و به اجبار باید با فوتبال خداحافظی کنم و این نه برای من خوشایند است و نه سیل هوادارن پرسپولیس و بنده حقیر. با این وضعیت مجبور هستم به فوتبالم در خارج از کشور ادامه بدهم.

رضایی افزود : باز هم از همه شما دوستداران پرسپولیس و خودم که در این مدت به عناوین مختلف حمایتم کردید کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می نمایم.چه در فوتبال کشورم و پرسپولیس باشم و چه نباشم همه هستی ورزشی خود را به شما علاقه مندان به فوتبال و پرسپولیس مدیون بوده و خواهم بود.

 

همچنین مدیربرنامه های رضایی در این خصوص گفت : فوتبال شیث هرگز پایان نخواهد یافت .

نوید مجد گفت: این قول را به جامعه فوتبال ،هواداران وشیث رضایی خواهم داد تا نگذارم و اجازه ندهم فوتبال شیث در این مقطع سنی پایان  بپذیرد. شیث باز هم به مستطیل سبز بر می گردد و برای کشورش، پرسپولیس و مردم هوادار فوتبال افتخار کسب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: حکم صادر شده در کمال بی رحمی صورت پذیرفته و امیدواریم بتوانیم از طریق دادخواست استیناف و تجدید نظر در رای صادره تخفیف مورد تقاضا را از مسئولان ارشد فوتبال کشور دریافت نمائیم. سیزده سال فوتبال بازی کردن حرفه ای در چهار رده ملی و باشگاهی و سه بار حضور در کمیته انظباطی بسیار ناچیزتر از آن است که شیث رضایی را یک فوتبالیست پرحاشیه و پرونده دار معرفی نمائیم. این موضوع مهمی است که شما مردم عزیز علاقه مند به شیث نیز تائید کرده اید.

 

گفتنی است سایت باشگاه توئنته هلند خبر از حضور رضایی برای تست در تمرینات این تیم داده و تاکید کرده طی هفته آینده این بازیکن در تمرینات این تیم حضور خواهد یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)