مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتهامش به ارتكاب عمل غیراخلاقی در بازی مقابل داماش گیلان گفت: اتفاقی كه نیفتاده است را به من نسبت داده اند ، سوال من این است كه جرمم چیست؟

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شیث رضایی در نشست خبری ظهر یكشنبه خود اظهار داشت: در تمام دوران دوازده ساله زندگی ورزشی ام فقط شش بار به كمیته انضباطی رفته ام.

وی ادامه داد: در این شش مرتبه دوبار من شاكی بودم، یك بار برای تشویق به عنوان بازیكن اخلاق رفتم، یك بار در سال 85 به دلیل تكل خطرناك یك جلسه محروم شدم، دو بارهم به دلیل درگیری با علی دایی و علیرضا حقیقی در دو بازی مختلف به كمیته انضباطی احضار شدم كه در هر دو مورد من یك جلسه و دایی و حقیقی سه جلسه محروم شدند.

 

رضایی تصریح كرد: در تمام زندگی ام هیچ مورد عمل غیراخلاقی نداشته ام و حتی اگر از نیروی انتظامی هم استعلام بگیرید هیچ سابقه بدی از من نخواهید یافت.

 

وی با گلایه از عملكرد عادل فردوسی پور و برنامه نود در مورد جنجال پیش آمده درباره او و محمد نصرتی گفت: فكر می كنم همانطور كه زمین مسابقه پاك است رسانه ملی نیز پاك است و باید عملكرد بهتری توسط این رسانه انجام شود.

 

مدافع اخراجی پرسپولیس خاطرنشان كرد: برای بی حاشیه بودن باید از جایی شروع می كردم و من در شش ماه گذشته هیچ حاشیه ای نداشته ام.

 

وی تاكید كرد: به دلیل فشار رسانه ها حتی شب ها نمی توانستم به راحتی بخوابم بنابراین با غلامرضا رفیعی وكیل و كارشناس حقوقی فوتبال تماس گرفتم تا از حیثیت خودم دفاع كنم.اگر می بینیند سكوت كرده ام به احترام افكار عمومی است.

 

رضایی در پاسخ به این سوال كه در صورت بی گناه بودن به چه دلیل بیانیه عذرخواهی منتشر كرده است؟ گفت: به دلیل سوتفاهم پیش آمده از مردم عذرخواهی كردم. امام صادق(ع) می فرماید اگر هفتاد نفر گفتند كسی كاری را انجام داده و خود او گفت آن كار را نكرده ام پس او آن كار را انجام نداده است.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره اخراجش از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در این مورد چیزی نمی گویم اما از باشگاه درخواست استیناف كرده ام.

 

مدافع اخراجی تیم پرسپولیس با نام بردن از محمد رویانیان، جمشید زارع، علی پروین، مازیار زارع، فیروز كریمی، محمد دادگان، جواد كاظمیان و سایر بازیكنان تیم ملی فوتبال ایران از آنها به دلیل حمایت هایشان تشكر كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)