مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس مثل اکثر بازیکنان این تیم و همچنین علی دایی معتقد است که تیمش در دیدار مقابل صبا مستحق شکست نبود و باید با کسب امتیاز قم را ترک می‌کرد.


رضایی قبل از این مسابقه باز هم قول داده بود مثل هفته اول گلزنی کند ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد و تیمش هم شکست خورد. او در مورد این مسابقه به سئوالات پاسخ می‌دهد.

 

چراباختید؟

توپ‌های ما توی گل نرفت و در نهایت باختیم.

 

 

 

صبا مستحق برد بود ؟

صبا تیم خوبی است ولی ما برتر از آنها بودیم. با اینکه زمین حریف خراب بود ولی تیم ما بهتر بازی کرد و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. حتی در دقیقه 95 پنالتی را هم نزدیم که این اوج بدشانسی پرسپولیس بود. اگر توپ نخواهد وارد دروازه شود دیگر هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. ما حتی از بازی اول هم بهتر بودیم.

 

قبل از بازی از گلزنی حرف زده بودی ولی موفق به انجام این کار نشدی.

من تلاش خودم را انجام دادم ولی حتی یک موقعیت هم نصیبم نشد. شرایط بازی طوری پیش می‌رفت که من باید بیشتر بازیسازی می کردم.

 

دایی هم بعد از باخت حسابی ناراحت بود. درست است؟

بله. همه ناراحت بودند و علی دایی هم ناراحت بود. او خیلی عصبانی بود و طبیعی است که مربی هیچ وقت نمی‌خواهد تیمش ببازد. ولی مطمئنا جای جبران برای این نتیجه وجود دارد.

 

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس به دلیل نداشتن ستاره نسبت به تیم‌هایی مثل استیل‌آذین، سپاهان و حتی استقلال شانس کمتری برای قهرمانی دارد. نظر تو چیست؟

من چنین نظری ندارم. درست است که ستاره نداریم ولی تیم یک دستی داریم که از بازیکنان جوان و با انگیزه شکل گرفته است. شانس قهرمانی ما کمتر از استیل‌آذین و سپاهان نیست.

 

فکر می‌کنی خیلی زود این باخت را جبران کنید؟

امیدوارم دیگر از این شکست‌ها نداشته باشیم. هواداران هم باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند. بازیکنان هم این باخت را فراموش کرده‌اند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)