پرسپوليس نيوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس تغییرات زیادی داشته پس از همه می‌خواهم عجله نکنند.

غلامرضا در خصوص بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت:‌ خوشبختانه ما مقابل یکی از مدعیان لیگ برتر که در آینده قطعا از این تیم بهتر خواهید شنید عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و از همه مهم‌تر حتی یک فرصت هم به حریف ندادیم.

وی افزود:‌ در فولادشهر خوب بودیم، اما با بدشانسی، بی‌دقتی و عجول بودن فرصت‌ها را از دست دادیم که انشاءالله در بازی‌های آینده دیگر این اتفاق نمی‌افتد. البته در این بازی به نظرم داور هم اشتباه کوچکی داشت. در یک صحنه که من با دروازه بان حریف تک به تک شدم داور پرچم آفساید را زد که فکر کنم اشتباه بود. اما در کل ما بازی خوبی را مقابل ذوب آهن مخصوصا در نیمه دوم انجام دادیم.

رضایی تاکید کرد: همانطور که همه می‌دانند پرسپولیس در فصل جدید تغییرات زیادی داشته و بازی به بازی باید بهتر شویم. لطفا عجله نکنید؛ چون پرسپولیس روز به روز از شرایط فعلی بهتر می‌شود. ما نسبت به بازی اول خیلی بهتر بودیم مخصوصا از نظر بدنی و در بازی‌های آینده بهتر از این هم خواهیم شد. اما مطمئن باشید ذوب آهن هم در این زمین به هر تیمی باج نمی‌دهد و در آینده یقه خیلی تیم‌ها را خواهد گرفت.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالی که آیا این گل‌نزدن‌ها برای شما خطری ندارد، گفت: خیر، ما تازه اول راه هستیم. مطمئن باشید همیشه این اتفاق نمی‌افتد که توپ‌های ما وارد دروازه نشود. شما نگاه کنید اگر نوروزی لیز نمی‌خورد آن توپ صد درصد گل می‌شد و یا چند فرصت دیگر که از دست دادیم. بالاخره بازی دوم بود و ما نیاز به زمان داریم. البته هرگز اجازه نمی‌دهیم زمان باعث شود تا امتیازها را از دست بدهیم.

وی درباره مشکلات به وجود آمده در رختکن نیز، گفت: اول که وارد رختکن شدیم مشکلی نبود، اما بعد از چند دقیقه دیدیم دودها در حال ورود به رختکن است. اما خدا را شکر تاسیسات به موقع عمل کردند و مشکل خاصی نبود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: دو بازی گذشته نشان داد که آینده پرسپولیس بسیار امیدوارکننده است و قطعا با بازی های آینده مخصوصا در بازی هایی که در تهران داریم می‌توانیم به بالای جدول تکیه بزنیم. البته حریفان هم از ما شناخت دارند که این موضوع کمی برای ما خطرناک است. ولی مطمئن باشید دایی برای این موضوع نیز چاره خودش را دارد. ما می‌خواهیم انشاءالله امسال ابتدا سهمیه آسیا و بعد قهرمانی در دو جام را به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)