پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت که گلزنی مهاجمان در بازی با گهر باعث شد فشار از روی آنها برداشته شود.

غلامرضا رضایی درباره برتری 3 بر 2 پرسپولیس مقابل گهر عنوان کرد: بازی بسیار سختی بود اما اگر از موقعیت‌های 10 دقیقه اول‌مان استفاده می‌کردیم، مطمئنا بازی گره نمی‌خورد و از گهر عقب نمی‌افتادیم. انگیزه بالای گهر باعث شده بود کار برای ما سخت‌تر شود، چون بازیکنان این تیم چیزی برای از دست دادن نداشتند و در میدان می‌جنگیدند.

وی در مورد این موضوع که به نظر می‌رسید بازیکنان گهر و پرسپولیس بعد از گل دوم گهر شوکه شده بودند، گفت: حرف شما را قبول دارم، واقعا همه ما شوکه شده بودیم اما توانستیم به بازی برگردیم و گل‌های خورده را جبران کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه بعد از چند هفته مهاجمان این تیم موفق به گلزنی شدند تاکید کرد: بعضی مواقع موقعیت‌ها گل می‌شود و بعضی وقت‌‌ها هم گل نمی‌شود؛ فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید اما خدا را شکر در بازی مقابل گهر مهاجمان گلزنی کردند تا فشار از روی آنها برداشته شود.

رضایی در مورد بازی روز یکشنبه پرسپولیس و سپاهان و حضور نداشتن خودش در این بازی به علت محرومیت گفت: خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان می‌رفتم، کلا دوست ندارم هیچ بازی را از دست بدهم. 8 هفته بود که دو کارته بودم و در صحنه‌ای هم که اخطار گرفتم اصلا با بازیکن گهر برخورد نکردم اما شلوغ کاری این بازیکن باعث شد داور به من کارت زرد نشان بدهد.

وی اظهار داشت: بازی سختی مقابل سپاهان داریم. سپاهان یک تیم آماده و سرحال است که شرایط خوبی در جدول دارد اما ما هم با آمادگی بالا به مصاف این تیم می‌رویم و می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی صاحب 3 امتیاز شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)