مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس گفت: برای ما فرقی ندارد در مرحله بعدی جام حذفی با کدام تیم بازی می‌کنیم چرا که به دنبال جام هستیم.

 

غلامرضا رضایی درباره برتری 3 بر 2 مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. آنها شرایط بسیار خوبی داشتند اما ما هم خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم.

وی افزود: چند بازیکن محروم و مصدوم داریم و باید با این موضوع کنار بیایم به همین دلیل بچه‌ها دست به دست یکدیگر دادند تا با به یک نتیجه خوب برسند. پیروزی در این بازی سخت و حیاتی بود چون ما جام حذفی را بسیار جدی گرفته‌ایم و نمی‌خواهیم این جام را از دست بدهیم.

رضایی در خصوص اینکه برخی می‌گویند داوری به سود پرسپولیس بود، گفت: اصلا چنین چیزی نبود. در صحنه پنالتی داور درست سوت زد حتی کمک داور هم این موضوع را تایید کرد. اگر دقت کنید یک صحنه هم آقای مظفری زاده به نفع ما سوت نزد و این کاملا مشخص بود. در صحنه‌ای که گل خوردیم اول تصور کردیم داور اشتباه کرده ولی سپس متوجه شدیم گل گرفته است. اتفاق خاصی از لحاظ داوری نیفتاده و شاید ذوبی‌ها زیر فشار باشند که این اظهار نظر‌ها را کردند.

 
وی در خصوص احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس گفت: فعلا فرصت داریم. در حال حاضر چند بازی حساس لیگ را در پیش داریم و باید تمرکز داشته باشیم تا 3 امتیاز این بازی‌ها را کسب کنیم و بعدا به بازی بعدی جام حذفی فکر کنیم. برای ما فرقی ندارد در مرحله بعد با کدام تیم بازی می‌کنیم؛ می‌خواهد استقلال باشد یا تیم دیگر ما تمرکز می‌کنیم تا بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. شاید همه بگویند باید مراقب استقلال باشیم اما نگران نیستیم و مطمئن باشید با رفع نقاط ضعف و تبدیل آن به نقاط قوت آن بازی را هم می‌بریم و به هدف خود در جام حذفی می‌رسیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)