پرسپولیس نیوز : سانتر زیبای غلامرضا رضایی با پای غیر تخصصی باعث شد محمد نوری گل پیروزی سرخپوشان را مقابل ذوب آهن به ثمر برساند.

بازی سختی را بردید و یک گام دیگر به فینال جام حذفی نزدیک شدید!

بله واقعا بازی سختی را بردیم. بچه ها همه از جان مایه گذاشتند چون دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم. این برد با ارزش را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم دل آن ها را با قهرمانی شاد کنیم.

 

باز هم تو پاس دادی و نوری گل زد !

من و محمد سال هاست کنار هم بازی می کنیم و خیلی خوب با نوع بازی یکدیگر آشنا هستیم. من و محمد زحمات همه بچه ها را به ثمر نشاندیم و انصافا برای این گل همه تیم زحمت کشیدند. فقط خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم و دل آن ها را شاد کردیم.

 

قبول داری بازی در سطح خوبی برگزار نشد؟

با آن شرایط زمین و وضعیت آب و هوا نمی شد انتظار بازی زیبا از دو تیم داشت. هنگامی که اتوبوس تیم به سمت ورشگاه حرکت کرد، بچه ها همگی اعتقاد داشتند با آن باد شدید نمی توان راحت بازی کرد. ضمن اینکه از چمن نه چندان خوب فولادشهر هم شناخت داشتیم. با این حال بازی درگیرانه ای را شاهد بودیم که هر چند کیفیت خوبی نداشت اما خدا را شکر با پیروزی به پایان رسید.

 

درست است که قاضی و انصاری فرد در زمین به هم پاس نمی دهند؟

اصلا این حرف را قبول ندارم. در همین بازی با ذوب آهن، کریم و محمد پاس های زیادی به هم دادند. در صحنه ای که شما فکر می کنیم کریم پاس نداد، به این خاطر بود که محمد در آفساید قرار داشت. خوشبختانه رابطه مهاجمان پرسپولیس خوب است و آنقدر حرفه ای هستند که به این شایعات توجه نکنند.

 

با این برد خودتان را در فینال جام حذفی می بینید؟

هنوز یک بازی سخت دیگر تا رسیدن به فینال پیش رو داریم. داماش تیم سختکوشی است. اگر قرار باشد در رشت با این تیم بازی کنیم، بازی فوق العاده سختی در انتظارمان است. هرگز نباید داماش را دست کم بگیریم.

 

به نظر می رسد زوج تو و نوروزی در خط حمله پرسپولیس ایده آل تر است؟

تمامی مهاجمان پرسپولیس می توانند زوج های خوبی در خط حمله تشکیل بدهند. هر کدام از ما که به زمین برویم، با تمام وجود تلاش می کنیم تا تیم به گل برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)