مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم پرسپوليس گفت: سقف قراردادها به ضرر تيم ما است .

 

غلامرضا رضايي پس از رفع مصدوميتي طولاني و حضور در تمرينات گروهي درباره تغيير و تحولات كادر فني و بازيكنان پرسپوليس، گفت:

 

خوشبختانه اسكلت اصلي تيم حفظ شده و 80 درصد تيم تغيير نكرده و از سويي بازيكنان باتجربه و ملي پوشي مثل علي كريمي و محمد نصرتي به جمع ما اضافه شده‌اند كه مي‌توانيم حرف‌هاي زيادي در سه جام، مخصوصا در آسيا داشته باشيم.

 

وي در مورد وضعيت جسماني‌اش پس از رهايي از مصدوميت، اظهار داشت: وضعيتم خوب است و روز به روز بهتر مي‌شوم. شرايط فردي و تيمي خوبي داريم و با تمرينات سخت بدنسازي به شرايط آرماني نزديك مي‌شويم.

 

رضايي در مورد مسائل اخير و مصاحبه با مطبوعات مبني بر سقف قراردادها گفت: اصلا منظورم اين نبود كه بازيكنان چه مبلغي را مي‌گيرند. منظورم اين بود كه هر بازيكن بايد نسبت به توانايي‌هايش پول بگيرد. خبرنگاران در مورد سقف قرارداد از من سوال كردند و من هم گفتم كه سقف قراردادها به ضرر تيم پرسپوليس است و اصلا اشاره‌اي به ‌بالا و پائين بودن قيمت‌ها نداشتم.

 

مهاجم پرسپوليس در خصوص اردوي تيم ملي گفت: تيم ملي مطمئنا تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذارد. مطمئن باشيد در آغاز مسابقات ليگ، در اولين اردوي تيم ملي حضور خواهم يافت، چون انگيزه زيادي براي اين كار دارم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)