مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس با تکذیب حضورش در هلند تاکید کرد که در ایران به سر می‌برد و مشغول درس خواندن است.

شیث رضایی روز شنبه درباره این‌که گفته می‌شود برای شرکت در تمرینات تیم‌های هلندی به این این کشور سفر کرده، گفت: این موضوع صحت ندارد و من هم اکنون در ایران به سر می‌برم. پس از اتفاقاتی که رخ داد از ایران خارج نشده‌ام و این‌که می‌گویند به کشورهای مختلف رفته‌ام، شایعه است.

وی تصریح کرد: روزهای شنبه تا سه‌شنبه به دانشگاه می‌روم و هر کس که می‌خواهد مرا ببیند می تواند به دانشگاهم واقع در خیابان ایران زمین بیاید. حضورم در هلند شایعه بوده و در حال حاضر به این ‌گونه مسائل فکر نمی‌کنم.

رضایی اظهار داشت: هم اکنون منتظر مشخص شدن وضعیتم هستم و ترجیح می‌دهم تا آن زمان درباره مسائل دیگر صحبت نکنم.

 

این بازیکن پس از محرومیت موقتش از سوی فدراسیون فوتبال در نامه ای خطاب به اهالی فوتبال به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی داماش عذرخواهی کرده و خواستار بخشش اهالی فوتبال شده بود اما پس از اعلام حکم اخراج از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و تاکید کرد برای به دست آوردن حق خود به مجامع جهانی شکایت خواهد کرد.

 

قرار بود امروز ، شنبه ، تکلیف محرومیت این دو بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال هم مشخص شود اما طولانی شدن روند اعلام این حکم باعث شد وی به فکر حضور در تیم های اروپایی بیفتد. روز گذشته برخی رسانه های هلندی خبر از حضور رضایی برای تست دادن و پیوستن به تیم توئنته هلند داده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)